Jak přejít na Office 365

17. 06. 2019 Petr Opletal

Článek na LinkedIn - proč, kdy a jak bychom se měli snažit přejít na nové technologie.

Jak přejít na Office 365

Vzhledem k tomu, že LinkedIn je přece jen (doufám, že to vydrží) profesionální síť a já jsem na ní už velmi dlouho, občas si tam něco přečtu. Dobře, většina příspěvků je sebechvála a marketing … ale občas se objeví i relativně rozumný názor, se kterým stojí zato polemizovat. Takže tu a tam něco napíši. Poslední dobou mám pocit, že by mohlo stát zato napsat tu a tam nějaký (snad) užitečný článek.

Takže jsem se pokusil zformulovat můj názor a zkušenosti s tím, jestli a jak je nutné přejít na Office 365. Také jsem si neodpustil příspěvek ke článku o vzdělávání, protože efektivní využívání IT je podmíněno především vzděláváním. Samozřejmě to není úplně jednoduché. Je zajímavé, že na tohle téma nikdo nediskutuje. Uvítal bych názory … zejména běžných uživatelů.

Považujeme osvojení Office 365 za klíčový faktor produktivity administrativy. A pokud se podaří prosadit nové pracovní postupy mezi obchodníky, tak i klíčový faktor výkonnosti prodeje a tím i celé firmy. To, že správným přístupem může přinést i zajímavé posuny ve firemní kultuře, si můžete vyzkoušet ve vlastních podmínkách.