O365 dopňky

Individuální funkčnost ve standardním prostředí.

Zaplatíte používáním

Co umožníte zdokonalit, pomůže jiným.
Zajímá mě to

Těšíme se.

  1. Založit pro nový kontakt osobu v adresáři. Nebo dokonce na více místech.
  2. Evidence práce na zakázkách. Či jakékoli výkazy.
  3. Plánovat a evidovat aktivity v rozvoji vztahů s obchodními partnery.
  4. Žádanky a schvalování (pokud něco takového provozujete).

Umíme a s radostí děláme doplňky pro MS Office, které automatizují standardní postupy, zpřístupňují data uložená v podnikových databázích apod. Něco málo má standardní charakter, většinou se takováto řešení dělají na obecném základě pro vaše konkrétní podmínky, potřeby a dovednosti.

Příklady

  • Rozšíření pro MS Outlook umožňující automatizovat založení kontaktu/zákazníka (včetně získání dat z veřejně dostupných zdrojů), popř. vytvoření objednávky. Případně až po kalkulaci cen, tvorbu nabídek a řízení zakázek.
  • Podpora (automatizace) zpracování dat z firemních databází (prodeje apod.) a plánování - mimořádně sofistikované nástroje pro skutečný controlling.
  • Automatizované doplňování dat do textů (např. získané či zpracované hodnoty do analitických dokumentů, parametry produktů do nabídek, vytváření protokolů) - doplněk pro Word.
  • Správa úkolů a podpora organizace schůzek (SharePoint & Outlook).
  • Správa reklamací (Outlook & SharePoint & PowerAutomate).
  • Sofistikovaná podpora hledání potenciálních zájemců (zakládání subjektů), hodnocení bonity a plánování oslovení a schůzek (Outlook & Teams & Flow).
  • Dotazníky a průzkumy.
  • Podpora telefonování (Outlook & Forms) - jednoduchý průvodce pro uživatelsky definovatelné skripty hovoru.
  • Podpora metodiky Inbox-Zero pro zpracování zpráv elektronické pošty.
  • Podpora sledování a plánování spotřeby času.
  • Systém pro podnikovou dokumentaci (připomínkování).
  • Správu strategických faktorů úspěchu, informačních zdrojů, podpora pro správu znalostí, požadavků či celý systém pro TOGAF/ADM.
  • Adaptace / rozšíření nástrojů (Teams, Project for Teams, Power Platform) pro podporu řízení projektů (požadavky, specifikace, akceptace, řízení rizik, organizace a zpracování výsledků schůzek, ...) 
  • Systém pro podporu projektové kanceláře (SharePoint, Power Platform).

Takových příležitostí pro zvýšení produktivity je nekonečně mnoho, možná i o pár víc. 😉

Podstatné je, že rozhodně nepočítáme s žádnou revolucí. Najdeme způsob, jak začít tak, abyste své pracovní postupy mohli zlepšovat postupně. Když ho nenajdeme, tak zkrátka nezačneme.

Nebudeme vám nutit naše pojetí. Budeme usilovně hledat, co konkrétně vám ve vašich podmínkách, s vašimi zvyklostmi a dovednostmi bude fungovat. Pokud začneme, tak od minimalistického pojetí & viditelných přínosů.

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Mám zájem o kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.