Možnosti O365

Co byste chtěli vědět o Office 365 a nebojíte se zeptat? Zásadní přínos pro růst produktivity? Co se dá hned jednoduše zlepšit?

Pokusili jsme se formulovat "jednoduché a srozumitelné argumenty" (spíše pro menší a střední firmy), proč se se snažit lépe využívat nové informační technologie … ale je opravdu těžké to vysvětlovat. Nejlépe uděláte, když napíšete nebo zavoláte (viz konec stránky). Rádi se pokusíme na konkrétních příkladech ukázat, co máme na mysli (vážně to nejde srozumitelně popsat a hrozně špatně se to čte, pokud člověk nezná konkrétní podmínky). Nejlépe to ale zkusit namátkově na reálných postupech přímo u vás ve firmě.

Původně vznikl popis možností využití Office 365 jako prezentace pro "Snídani s Office". Nic technického. Jenom praktické požadavky systému řízení. Pokud se chcete inspirovat tím, co by mělo být užitečné, mohla by vás zajímat. 

Můžete si také přečíst detailnější … a trošičku náročnější dokumenty vztahující se k jednotlivým tématům (organizace komunikace, podpora práce akvizičních obchodníků, řízení pomocí úkolů, budou další …) nebo si o nich s vámi rádi promluvíme. 

Pokud máte chuť se seznámit s jednou ze zajímavých možností O365, máme tady velmi jednoduchý průzkum. Je to pouze demonstrativní ukázka, nikoli seriózní průzkum.

Doporučujeme rozšíření na úrovni doplňků Outlook-u a využití PowerApps & Flow pro podporu vytváření a sledování + hodnocení úspěšnosti akvizice (tedy práce terénních obchodníků). Rádi řešení implementujeme i u vás. Prozatím se můžete zamyslet, jak je to s akvizicí u vás ...

09. 11. 2018 Petr Opletal