Úspěšný firemní web

Když si pořídíte stroj nebo auto, tak je používáte. Snažíte se maximalizovat jejich užitek. Trvale. Jak to děláte v případě firemního webu?

[Zhruba 300 slov, 1 minuta čtení, 1 hodina přemýšlení 😉]

Tvrzení "web není nikdy hotový" je srozumitelné lidem z marketingu. Běžného člověka napadne, co je to za hloupost - znamená to, že to nikdy bude fungovat? Protože kdyby vám dodavatel stroje nebo autosalón sdělil, že objednaný soustruh či auto "nebude nikdy hotové", tak se s ním prostě nebudete bavit. A dobře uděláte.

Web není stroj - má podobný charakter jako značka či dobré jméno

  • Věříte tomu, že vám již navždy stačí současní zákazníci?
  • Znáte skutečný důvod, proč chcete mít web?
  • Víte, jak jej pořídit? Cena a čas? Jak provozovat - co všechno je potřeba?

Web je podstatou internetového marketingu. Chcete vytvářet povědomí o firmě - trvale, systematicky a usilovně. A je lhostejné, jestli ovlivňujete přímo budoucí zákazníky nebo novináře.

  • Má vám přivést nové zájemce o spolupráci. Získat publicitu.
  • Je to "nejlepší obchodník" - jediný nástroj komunikace s budoucími zákazníky (funkčnost pro stávající zákazníky je něco jiného - potřebují jinou strukturu informací).
  • Firma, zákazníci, konkurence i okolí se mění. Web se musí vyvíjet v souladu se těmito změnami. Zjednodušeně - nový web může někoho zaujmout, jenže za měsíc už jej viděli všichni, které zaujmout mohl. Co potom?
  • Potřebujete, aby fungoval trvale - je potřeba se o něj trvale starat.

Když se o web budete starat, nemusíte ho předělávat

Potřebujete získávat užitek - trvale. Tak web rozvíjejte. 

  • Upravujte obsah podle toho, co hledají potenciální zákazníci.
  • Využívejte data získaná pomocí analytik.
  • Vylepšujte reklamy, sociální sítě, mailing = upravujte web.

Nebo se s námi domluvte, ať o váš internetový marketing pečujeme my.

10. 10. 2020 Petr Opletal