Jak najít hledané výrazy

Jsou doporučované různé nástroje. Ve správě reklamy jsou většinou integrovány.

  • Nejdůležitější je udělat si nejdříve dostatečně přesný obrázek člověka, který bude hledat. Z toho vyplyne základní skupina výrazů.
  • Je potřeba minimalizovat vlastní terminologii - postupujeme tak, že se pokusíme zeptat stávajících zákazníků (nebo vytipovaných vhodných subjektů)
  • Použije se 

Jak použít klíčová slova

Použít je přirozeným způsobem (např. "klíčová slova" viz tato stránka, dle WordStream):

  • V titulku stránky - text na záložce prohížeče, v administraci [Browser title]. Viz výsledky vyhledávání na daný pojem.
  • Dle možností přímo v adrese (url).
  • Nejen samotné slovo, ale jeho variace a související výrazy v obsahu stránky.
  • Vhodným způsobem opakovat slovo v titulcích.
  • V popisu stránky v metadataech, zejména v META DESCRIPTION.
  • V názvech obrázků a jejich textovém významu (ALT).
  • V textech zpětných odkaů na stránku kdekoli na webu.

Rozumíte své práci. My také.

Baví nás to. Máme radost, když věci fungují. Rádi sdílíme zkušenosti.

Cena: Přiměřená

Chci vědět víc

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.
Rádi bychom poprosili ty, komu připadnou informace uváděné v metodice užitečné nebo sporné či mají jiné zkušenosti či mohou doplnit chybějící zdroje, aby se ozvali. Rádi budeme spolupracovat na dalším zlepšování nebo propojíme naše stránky s vašimi.