Rozpracovat

  • Typ a smysl webu.
  • Z toho plynoucí obecné chování návštěvníků - různé životní cykly různých typů zákazníků podle typů webů (i uvnitř ... patří asi do Zákazníka).
  • Zpětný odkaz na měření chování (flow, ...)
  • Prvky webu, u kterých nás zajímá jejich použití ... a proč.
  • Všechno ve vazbě na profil zákazníka ...

Rozumíte své práci. My také.

Baví nás to. Máme radost, když věci fungují. Rádi sdílíme zkušenosti.

Cena: Přiměřená

Chci vědět víc

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.
Rádi bychom poprosili ty, komu připadnou informace uváděné v metodice užitečné nebo sporné či mají jiné zkušenosti či mohou doplnit chybějící zdroje, aby se ozvali. Rádi budeme spolupracovat na dalším zlepšování nebo propojíme naše stránky s vašimi.