Potřebujete lepší zákazníky

Kdo by nepotřeboval.

Chci ověřený systém

Nástroje pro aktivní i pasivní získávání zákazníků.

Jak to funguje

Podrobný popis podoby spolupráce.

  1. Manažeři i obchodníci si ujasní, že nejdůležitější je získávat informace. A důvěru.
  2. Naučí se svoji práci plánovat, evidovat a zdokonalovat.
  3. Zjistíte hodnotu zákazníka a budete moci nastavit účinný motivační systém.

Akvizice je komplexní systém 

  • Pořádek v záměrech a koncepcích.
  • Komplexní analýza trhu - skupiny zákazníků, klasifikace a vymezení konkurence (zahrnout zajímavé informace jak do marketingu & správy produktového portfolia, tak zejména do obchodní argumentace).
  • Správa informací o zákaznících a kontaktech.
  • Určení hodnoty zákazníků. Segmentace zákazníků dle rozdílných potřeb.
  • Obchodní argumentace - převedeme konkurenční výhody vašich produktů do otázek.
  • Rozvíjíme dovednosti obchodníků.
  • Postupně implementujeme a zdokonalujeme (je to opravdu individuální záležitost - mylná představa, že lze uchopit hotové komerční řešení a nasadit je do firmy, je obvyklou příčinou zklamání) systém řízení a analýzy výkonu akvizičních obchodníků (činností).
  • Postupně přizpůsobujeme související nástroje řízení - zejména motivační systém, ale na tom se musíme domluvit včas.
  • Rozvoj cenotvorby na základě validních informací z trhu.
  • V případě potřeby nasadíme podporu tvorby nabídek nebo vybudujeme konfigurátor (samoobslužný nabídkový systém).
  • K tomuto systému bude účelné doplnit mechanismus pro interpretaci cenových očekávání v jednotlivých segmentech trhu a jejich propojení s kalkulačním vzorcem.
  • Nebudeme to dělat za vás, ale s vámi a tím se to naučíte.

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Mám zájem o kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.