Dotazník pro zahájení spolupráce

Lepší internetový marketing.

Abychom se mohli lépe připravit na projednání možností spolupráce, rádi bychom věděli, jaké zkušenosti a záměry máte v internetovém/digitálním marketingu. 

Pojmem internetový marketing se rozumí

  • Péče o firemní prezentaci a komunikaci (mailing, internetové reklamní kampaně, sociální sítě, průzkumy apod.).
  • Průběžná analýza chování cílových skupin, zpřesňování publikovaného obsahu.
  • Řízení a správa případných kampaní … a všechny další činnosti, které k tomu patří.

Zejména na internetu, ale asi to nejde úplně oddělit od zbytku marketingu (včetně části obchodu). Průběžně se nám potvrzuje, že nejspíš je potřeba buď hodně dobrá součinnost (celkový obchod, akvizice, produkty, značka, správa příležitostí a zákazníků) nebo se postupně propracovat k účelnému outsourcingu v optimálním rozsahu.

Pro internetový marketing potřebujeme informace

Výchozí průzkum (pokud jste jej vyplnili) je pouze primární / orientační. Potřebujeme vědět co nejvíc. Proto je v tomto dotazníku poměrně hodně otázek. Nebojte se. Když nevíte nebo si nejste jisti, otázku přeskočte (nebo pokud to myslíte hodně vážně, tak se nebojte zavolat). Postupně budeme ke každé otázce v dotzaníku přidávat odkaz na vysvětlivku.

1. Pracovní role zadavatele projektu

Potřebujeme vědět, z jaké pozice se o možnost spolupráce zajímáte. Určitě by bylo lepší, kdybyste nás mohli seznámit s celým týmem a celkovým záměrem a všemi souvislostmi. K tomu se dostaneme. Teď jde o to, že jste člověk, pověřený (byť třeba sám sebou) k jednání o tom, jak dál s internetovým marketingem vaší organizace.

Není podstatné, jak se jmenuje pozice, na které pracujete, ale "co děláte".

  • Výkonný manažer / majitel ... máte úplné informace a nebudete si muset nechat svá rozhodnutí schvalovat.
  • Obchodní manažer ... zodpovídáte za běžný chod obchodních aktivit, včetně získávání nových zákazníků. Ve firmě není vyhrazený marketingový specialista (pokud je, bylo by lepší, kdyby s námi jednal on).
  • Jiný interní pracovník ... člověk, který je ve své práci více čí méně závislý na funkčnosti internetové komunikace (např. personalisté, nákup, koordinace subdodávek apod.).
  • IT ... rádi získáme technické informace. 

Rozumíte své práci. My také.

Baví nás to. Máme radost, když věci fungují. Rádi sdílíme zkušenosti.

Cena: Přiměřená

Chci vědět víc

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.
Rádi bychom poprosili ty, komu připadnou informace uváděné v metodice užitečné nebo sporné či mají jiné zkušenosti či mohou doplnit chybějící zdroje, aby se ozvali. Rádi budeme spolupracovat na dalším zlepšování nebo propojíme naše stránky s vašimi.