Ověření úrovně využití MS 365

Zjednodušte si život.

Zajímá mě to

Ozveme se.

Nic neplatíte

Záleží nám na tom, abyste si mohli bez obav ověřit, jak jste na tom. Nebudeme vám nic nutit. Sami vyhodnotíte, co potřebujete.
  1. Pokud nemáte inventuru IT, uděláme ji.
  2. Důkladně zmapujeme dostupné a využívané služby a jejich praktické využití.
  3. Navrheme, co je rozumné změnit.

Charakteristika akce

Primárním krokem je zjištění (a sjednocení chápání) současného stavu. Důkladně analyzujeme kritické části vašich IT, související s cloudovými službami (hardware, software, služby, správu uživatelů a práv, ... částečně se to překrývá s auditem IT).  Orientačně zmapujeme všechny činnosti uživatelů (viz též audit produktivity).

  • Pokud nemáte dokumentaci pro využívání IT a korektní předpoklady (tzn. popis nastavení kritických komponent a havarijní/auditní přístupy), tak jsme v jistém smyslu rovnou hotovi - nejsou podmínky pro korektní analýzu situace a návrh solidního řešení.
  • To neznamená, že pro vás nic neuděláme - zkusíme vše, co bude možné, abychom tuto zásadní chybu napravili. První krok bude doporučení vyžádat si korekci ze strany poskytovatele služeb správy IT. Můžeme pomoci s formulací zadání nebo přímo účastní při sjednání zadání. Jeho reakci vyhodnotíme. Dle toho, jaká bude, poskytneme další doporučení v tomto směru.
  • K čemu se dostaneme, to dle možností prověříme.

Audit není rekonstrukce IT do "spravovatelného stavu".

Pokud máme přiměřené informace (které zahrnují i činnosti uživatelů - to jsou především typické komunikační interakce, ad-hoc postupy, nástroje ~ např. výtvory lidové tvořivosti v Excel-u):

  • Pro každou službu/funkčnost, kterou využíváte nebo máte možnost využívat, sestavíme dle uživatelů či jejich skupin srovnávací tabulku co je možné a co (na jaké úrovni) funguje + pár slov k možnostem zlepšení.
  • Současně (dle domluvy konkrétně či anonymně) identifikujeme potřeby rozvoje dovedností uživatelů.

Podle situace a zájmu budou součástí doporučení i komplexnější změny. Popř. můžeme sestavit katalog aplikací a služeb s funkcí sběru/řízení požadavků, popř. komplexnější service desk (což jsou samostatné placené služby).

Jak probíhá audit využití MS365

Hledáme především zjevně archaické či nevhodné postupy.

  • Posílání příloh místo sdílení dokumentů.
  • Nevhodné praktiky při vyřizování elektronické komunikace.
  • Využívání nesprávných nástrojů.
  • Nežádoucí postupy při organizaci schůzek.
  • Chaos ve správě kontaktů.
  • Nevyužívání např. kalendářů pro řízení využití kapacit.

Až do toho okamžiku, kdy si objednáte školení, doplnění funkčnosti či rozvoj využití služby, nic neplatíte - celá analýza a komplexní soubor doporučení je zdarma.

Náš užitek

Není to samozřejmě ani altruismus, ani dobročinnost. Primární důvod je, abychom Vám i nám dali šanci se seznámit - zjistit, co a jak ten druhý dělá a jesli jsme schopni spolupracovat. Jak psáno někde (všude) jinde, je to nejjednodušší a nejefektivnější cesta.

  • Pokud naše služby nepotřebujete, jsme rádi, že jste na tom tak dobře.
  • Pokud vám nedokážeme pomoci, je nám líto.
  • Jestliže nebudeme schopni spolupracovat, nedá se nic dělat.

V případě, že se nám to seznámení zdaří, máme zájem o spolupráci, která pro vád bude znamenat zvýšení příspěvku na krytí (hrubého zisku) o desítky procent. To platí pro všechny typy spolupráce. Čím lepší výsledky budete mít, tím vyšší produktivitu budeme mít i my. A o to usilujeme. Úsilí vynaložené na "seznámení" se musí mnohonásobně vyplatit. Kromě toho:

  • Díky tomu, co u vás uvidíme, máme šanci najít nové scénáře a vzory (výzvy), které jsme ještě neřešili. Nové typy příčin.
  • Nebo si potvrdíme či upřesníme obvyklá omezení.

Pokud nejste výjimka, všechno to, co "zjistíme" v nějaké podobě už "víte". Jenom si to možná neumíte přiznat nebo dát do souvislostí. To, co popíšeme, vám - zejména pokud nebudete odpovídajícím způsobem získané poznání aplikovat - nijak zvlášť nepomůže. Takže nepovažujeme za fér, abyste za to ještě platili.

Viz související produkty

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Mám zájem o kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.

Práce s informacemi