Jak si zjednodušit život. Zvýšit kvalitu a produktivitu náboru. Získat nejlepší ze zájemců. Připravit nástup a zapracování.
Přístup k digitalizaci otevřel mimo jiné téma využití MS Forms jako nejjednoduššího prvního kroku k digitalizaci. Současně s tím přinesl i náměty a diskusi pro využití digitalizace v HR, zejména v náboru. V této oblasti jsme s něčím obdobným začínali už před více než 10 lety, kdy jsme pro podporu průběhu pohovorů s uchazeči využívali dotazníky, které tehdy byly ještě součástí SharePoint-u.
Radikální zvýšení kvalitu i produktivitu náboru.
Dost se to osvědčilo. Při náboru dost často děláme celkem zbytečné chyby. A přitom je dnes docela snadné se jim vyhnout. Něco naznačuje zjednodušené schéma procesu, jak jsme ho u klientů většinou nastavili (zásadní přínos má při hledání odborníků na náročnější pozice, ale dle zkušeností se vyplácí a výrazně zvyšuje kvalitu i produktivitu i při náboru naprosto řadových spolupracovníků).
Jak bylo vysvětleno v předchozích textech, digitalizace není skenování papíru a převod obrázků (či PDF) do textu. Jde primárně o zajištění toho, aby se důležité informace neztrácely a dle možností byly uloženy / zachyceny formou strukturovaných dat, která je možno algoritmicky zpracovávat.
S využitím digitalizace se otevírá cesta k naprosto neomezenému zlepšování výběru spolupracovníků. Můžete vymyslet a realizovat věci, které byly dřív nemyslitelné.
Využijte pilotní projekt zadarmo.
Toto využití nástrojů pro podporu procesu náboru bylo zmíněno v komentáři k zajímavému příspěvku o využití MS Forms v personalistice. Také je částečně reakcí na diskusi o obvyklé úrovní náboru. Zejména návrhem radikálního zvýšení úrovně personální práce (což v našem pojetí rozhodně neznamená jen HR) uplatněním procesního přístupu.
Pokud bude zájem, budeme pokračovat.