Rok příležitostí

Nejen v roce 2021 přicházejí změny, které musíme přijmout - naučit se, co jsme dosud podceňovali. Najít omezení, která jsme přehlíželi.

Rok nových příležitostí AMSP

Jsme podporovatelem projektu Rok nových příležitostí 2021, který je hlavním nedotačním projektem Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Formát našeho působení

Rádi bychom se s vámi viděli na živých akcích. Nemáme rádi mluvící hlavy na obrazovkách. Když to nepůjde fyzicky, tak dává smysl uspořádat workshop. Ono je vždycky něco za něco - takový online workshop má proti fyzickému taky řadu výhod.

  • Bude tu průzkum, jakou podobu akcí preferujete.

Abychom pro vás mohli být užiteční, potřebujeme vaše otázky a konkrétní problémy. Dobře víme, jak obtížné je poslouchat něco, co je dost daleko od běžné reality a snažit se z toho získat něco, co by se dalo uplatnit v praxi.

  • Takže druhý dotazník bude zjišťovat, co vás zajímá.

Máme panickou hrůzu z toho, že by na vás někdo z obrazovky drmolil moudra, která se těžko jen poslouchají, natož aby se dala využít. Proto jsme navrhli workshopy na přání (v tom článku je vysvětleno, jak chápeme workshop). Takže se budeme snažit mluvit co nejjednoduššeji. Pokud vám bude připadat, že je to nějaké moc srozumitelné, tak to je záměr. 😎 Kdyby to bylo až moc jednoduché či nebylo srozumitelné, musíte se ozvat.

Protože budeme každé téma připravovat, budete mít kompletní podklady předem i následně k dispozici. Navíc máte možnost využít zdarma workshopy na přání, což je vlastně online poradna (začalo to jako poradna Office/Windows).

Produktivita, nový přístup k partnerům

  • Učení a vzdělávání
    • Jak v malé firmě zajistit rozvoj dovedností - co musíte outsourcovat. Jak najít správného partnera a řídit spolupráci.
      Asi článek.
    • Co v praxi znamená Paretovo pravidlo - jaké práce přináší jaké výsledky a jak najít nejlepší možnou úroveň úsilí pro danou činnost. Kdy a jak lze tento princip skutečně využít.
      Workshop 13. 4. Pracujte efektivně (pracovní verze)
  • Komunikace se zákazníky B2B
    • Jakým způsobem zajistit komunikaci v "digitálním světě". Co je a jak funguje internetový marketing.
    • Jak poptat nový web nebo jeho inovaci.
    • K čemu je dobré evidovat a plánovat kontakty se zákazníky - jaká podoba řízení vztahů dává smysl pro menší firmy.
  • Zákaznické a produktové portfolio
    • Proč to nejsou dvě "portfolia" - co to vlastně znamená a jak je spravovat.
    • Ekonomická efektivnost zákazníků × produktů - jak ji optimalizovat.

Nové přístupy k řízení týmu

  • Řízení lidí
    • Čím jsou užitečné jednoznačně nastavené povinnosti. Co nám brání v tom, aby naši spolupracovníci dělali to, co je rozumné, užitečné a efektivní.
    • Proč a za jakých okolností není podstatné, jestli lidé v administrativě pracují v kanceláři nebo odkudkoli. Je to podobné jako s webem - nepotřebujete práci, potřebujete výsledky.
    • Jak najít a odstranit překážky.
  • Motivace (navazuje, resp. je součástí toho řízení)
    • Tím, že odstraňujete překážky, získáváte jeden z nejúčinnějších motivačních nástrojů - nedemotivovat.
    • Jak v praxi využít chytrá doporučení a jak se vypořádat s tím, že "peníze až na prvním místě" (čím se liší zaměstnanci a zaměstnavatelé). 
    • Jaký je vztah ochoty lidí se "snažit" (tedy dělat o něco málo víc, než k čemu je umíme přinutit) a toho, nakolik inteligentně je podporujeme (nenechte se zmást tím, že se tomu říká "kontrola").
  • Digitální gramotnost
    • Extrémně důležité - co je rozumné, aby lidé uměli s běžnými či speciálními nástroji (aplikacemi) a čím nemají ztrácet čas. Jak smysluplně zorganizovat rozvoj jejich dovedností.
    • Proč zabránit "lidové tvořivosti" a hledat korektní postupy optimalizace zpracování a využití informací. Pro zajímavost si vysvětlíme, jak to P. F. Drucker myslel s tím "informačním pracovníkem".

Marketing a trendy

  • Moderní marketing
    • Trošinku pokročilejší témata - proč i malá firma musí mít marketing.
    • Jak se nenechat ošálit třpytem nejúžasnějších nejmodernějších nejlepších a vůbec celkově fantastických možností… u kterých si nejsme moc jisti, co vlastně přinášejí… a je nám hloupé se zeptat.
      Einstein tvrdil, že pokud něco nemůžete vysvětlit šestiletému dítěti… 🤷‍♂️
    • Jak systematicky zlepšovat poznání svých zákazníků (těch budoucích).

Bude toho nejspíš víc, jak se bude vyvíjet váš zájem.

Hledáme náročné partnery

Férová a efektivní spolupráce - chceme růst společně s vámi.

Mám zájem o kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.