Web pro každou firmu musí být

  • Efektivní.
  • Jednoduchý.
  • Snadno upravitelný a přenositelný.
  • Technicky korektní.
  • Spolehlivý.

Je značně diskutabilní, .

Jak to vyřešil pan Přesný

Pan Přesný má účetní firmu.

  • Kdysi dávno se rozhodl, že asi je potřeba mít web.
  • Nechal si poradit a kamarád mu zprovoznil redakční systém.
  • Pan Přesný jej využívá zejména jako prostředek pro záznam zkušeností a pokynů, jak postupovat pro sebe a své zaměstnance. Takže tam má spoustu obsahu.
  • Díky tomu mu tam chodí poměrně hodně návštěvníků.
  • Ale nikdy prostřednictvím webu nezískal žádného zákazníka.

EET pokladna pro Android

Paní Zkušená vytvořila (resp. její dcera, která ráda programuje, což je skvělá kombinace, protože programátor nikdy nebude schopen komunikovat s uživateli) výbornou jednoduchou aplikaci pro EET.

  • Věděla, že nestačí kampaň na PLAY, nechala si udělat web.
  • Nic moc (a v podstatě ani dcera, jelikož je to marketing, nikoli počítače) o tom nevěděla. Přes kamaráda se dostala na webovou firmu.
  • Ta jí udělala stránku ... inu ... těžko popsat ... "... tak, jak to chtěla".
  • Výsledek byl dost hrozný - nikoli vzhledově, to není až tak podstatné, ale především v tom, že měření výkonu toho webu nebylo dotaženo ... ale i kdyby bylo, nikdo se tomu nevěnoval.