Web pro každou firmu musí být
- Efektivní.
- Jednoduchý.
- Snadno upravitelný a přenositelný.
- Technicky korektní.
- Spolehlivý.
Je značně diskutabilní, .
Jak to vyřešil pan Přesný
Pan Přesný má účetní firmu.
- Kdysi dávno se rozhodl, že asi je potřeba mít web.
- Nechal si poradit a kamarád mu zprovoznil redakční systém.
- Pan Přesný jej využívá zejména jako prostředek pro záznam zkušeností a pokynů, jak postupovat pro sebe a své zaměstnance. Takže tam má spoustu obsahu.
- Díky tomu mu tam chodí poměrně hodně návštěvníků.
- Ale nikdy prostřednictvím webu nezískal žádného zákazníka.
EET pokladna pro Android
Paní Zkušená vytvořila (resp. její dcera, která ráda programuje, což je skvělá kombinace, protože programátor nikdy nebude schopen komunikovat s uživateli) výbornou jednoduchou aplikaci pro EET.
- Věděla, že nestačí kampaň na PLAY, nechala si udělat web.
- Nic moc (a v podstatě ani dcera, jelikož je to marketing, nikoli počítače) o tom nevěděla. Přes kamaráda se dostala na webovou firmu.
- Ta jí udělala stránku ... inu ... těžko popsat ... "... tak, jak to chtěla".
- Výsledek byl dost hrozný - nikoli vzhledově, to není až tak podstatné, ale především v tom, že měření výkonu toho webu nebylo dotaženo ... ale i kdyby bylo, nikdo se tomu nevěnoval.