Úspěšný firemní web

10. 10. 2020 Petr Opletal

Když si pořídíte stroj nebo auto, tak je používáte a udržujete. Snažíte se maximalizovat jejich užitek. Trvale. Jak je na tom váš firemní web?

Firemní web

[Zhruba 300 slov, 1 minuta čtení, 1 hodina přemýšlení 😉]

Tvrzení "web není nikdy hotový" je srozumitelné lidem z marketingu. Běžného člověka napadne, co je to za hloupost - znamená to, že náš firemní web bude nikdy fungovat? Protože když vám dodavatel stroje nebo autosalón říká, že objednaný soustruh či auto "nebude nikdy hotové", tak se s ním nebudete bavit. A dobře uděláte.

Je to naopak.

Firemní web není stroj

Má podobný charakter jako značka či dobré jméno. Je nutno co nejrychleji začít s minimem a neustále zlepšovat.

  • Stačí navždy současní zákazníci? Opravdu nechcete lepší?
  • Znáte skutečný důvod, proč mít firemní web?
  • Víte, jak jej pořídit? Cena a čas? Jak provozovat - co všechno je potřeba?

Firemní web je podstatou internetového marketingu. Vytváříte povědomí o firmě - trvale, systematicky a usilovně. A je lhostejné, jestli ovlivňujete přímo budoucí zákazníky nebo novináře.

  • Má získat zájemce o spolupráci. Publicitu.
  • Je to "nejlepší obchodník" - nástroj komunikace s budoucími zákazníky (portál pro ty stávající je něco jiného - potřebují jinou strukturu informací a funkcí).
  • Firma, zákazníci, konkurence i prostředí se mění. Web se musí vyvíjet v souladu se těmito změnami.

Zjednodušeně - nový firemní web může zaujmout, jenže za měsíc už jej viděli všichni, které zaujmout mohl. Co potom? Je také potřeba reagovat na změny témat a preferencí lidí nebo firemních zájmů a záměrů.

Web systematicky vylepšujte

Potřebujete získávat užitek - trvale. Tak firemní web rozvíjejte. Nebudete jej muset předělávat.

  • Upravujte obsah podle toho, co hledají potenciální zákazníci. 
  • Využívejte data získaná pomocí analytik.
  • Vylepšujte reklamy, sociální sítě, mailing = upravujte vše, co prezentujete.

Nebo se s námi domluvte, ať o váš internetový marketing pečujeme my.