Jak najít hledané výrazy
Jsou doporučované různé nástroje. Ve správě reklamy jsou většinou integrovány.
- Nejdůležitější je udělat si nejdříve dostatečně přesný obrázek člověka, který bude hledat. Z toho vyplyne základní skupina výrazů.
- Je potřeba minimalizovat vlastní terminologii - postupujeme tak, že se pokusíme zeptat stávajících zákazníků (nebo vytipovaných vhodných subjektů)
- Použije se
Jak použít klíčová slova
Použít je přirozeným způsobem (např. "klíčová slova" viz tato stránka, dle WordStream):
- V titulku stránky - text na záložce prohížeče, v administraci [Browser title]. Viz výsledky vyhledávání na daný pojem.
- Dle možností přímo v adrese (url).
- Nejen samotné slovo, ale jeho variace a související výrazy v obsahu stránky.
- Vhodným způsobem opakovat slovo v titulcích.
- V popisu stránky v metadataech, zejména v META DESCRIPTION.
- V názvech obrázků a jejich textovém významu (ALT).
- V textech zpětných odkaů na stránku kdekoli na webu.