Proč nabízíme exkluzívní služby s cenou "kolik považujete za přiměřené".
Nic lepšího jsme nevymysleli. Uděláme co umíme a vy řeknete, jakou to pro vás má hodnotu. Vždy až poté, co je to uděláno. Je to:
Na základě nákladů ztracených příležitostí. Takže abychom zjistili, jaká cena je pro nás efektivní:
Rozdíl při posuzování, zda se nám spolupráce vyplatí v reakci na váš návrh spočívá v tom, že nepoužijeme nejvyšší, ale průměrné hodnoty. Což představuje rozdíl mezi ideální produktivitou spolupráce a tou, která se v aktuální situaci vyplatí. Pokud by vás to zajímalo detailně, rádi se podělíme o metodiku.
Ani jedna strana nemá mít obavy o ekonomickou efektivnost spolupráce
Protože umíme počítat.
Udržujeme úroveň spolupráce na nejlepším poměru výkon/cena. Dostáváme v jistém smyslu "podíl na výsledku", kdy podíl určujete vy. Tento princip funguje pro individuální řešení - můžete mít přesně to, co potřebujete, za cenu, na které se dohodneme.
Nechceme zneužívat naši informační výhodu. Z logiky věci se v dané oblasti lépe vyzná dodavatel. Zejména u tak náročných oborů, jako je IT a marketing. Ze všech sil hledáme způsob, jak tuto hrozbu pro vzájemnou důvěru minimalizovat - snažíme se o maximální transparentnost a pokud máte zájem a prostor, také o předání know-how a činností, u kterých je účelné, abyste je vykonávali nebo se na nich podíleli.
Obezřetně.
My si myslíme, že bychom neměli používat triky. Považujeme za podstatné, abychom naše vztahy budovali na extrémně zdravých základech. Nechceme vás přesvědčovat o ničem, čemu sami nevěříme.
Platíte, až víte, jakou získáváte hodnotu. Nejpozději do půl roku od efektivního zahájení spolupráce (např. spuštění webu). Tolik, kolik je pro vás efektivní. Za to ručíme.
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.