Strategický návrh webu

Dobrý web plní obchodní cíle.

Kritické zásady pro tvorbu webu

Někdo přirovnává návrh webu k plánům na stavbu domu. Ale tohle přirovnání ani nekulhá, prostě naprosto nesedí - web je živá - někdy až příliš živá entita. Spíš by se to dalo přirovnat např. k plánu rozvoje vlastních dovedností. Pokud tedy něco takového běžný člověk plánuje. Pokud chceme být úspěšnější než ostatní, plánovat bychom měli.

  • Nelze začít, pokud nemáme marketingovou a komunikační strategii.
  • Musíme důkladně znát své zákazníky - musíme mít persony.
  • Neexistuje člověk, který by dokázal vytvořit smysluplné zadání.
  • I kdyby existoval, nemůžeme si dovolit nechat web neudržovaný ani měsíc, natož řadu let.
  • Proto je výhodnější orientovat se na řešení, které umožňuje a podporuje průběžné úpravy.
  • Proto chceme vytvořit minimalistický web a spustit jej co nejdříve.

Což neznamená, že není potřeba plán. Spíše naopak (viz např. Strategický webdesign).

  • Potřebujeme najít to, co dává smysl měřit a vyjadřuje dostatečně užitek, který web (či komplexnější služby) přináší.
  • Musíme mít dobře popsané činnosti a závislosti uvnitř firmy, aby web nevznikal jako izolované řešení - nestačí znát zákazníky, měli bychom znát i sebe sama.
  • Musíme být schopni provést základní krok dobrého obchodníka - převést všechny vlastní konkurenční výhody do otázek, které by si měl položit náš potenciální zákazník. 

[Bude doplněno]

Rozumíte své práci. My také.

Baví nás to. Máme radost, když věci fungují. Rádi sdílíme zkušenosti.

Cena: Přiměřená

Chci vědět víc

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.