Audit vztahů se zákazníky

Prověřte, jak dobře znáte své zákazníky a jak oni vás.

Zajímá mě to

Ozveme se.

Za audit neplatíte

Záleží nám na tom, abyste si mohli bez obav ověřit, jak jste na tom. Nebudeme vám nic nutit. Sami vyhodnotíte, co potřebujete.

Zákazníci a příležitosti

Pouze audit - ověření skutečného stavu. Zjistíme, jak na tom jste a co by se dalo zlepšit. Proto je zadarmo.

  1. Vyhodnotíme, co kdo jak dělá.
  2. Ukážeme a vysvětlíme možnosti a alternativní postupy.
  3. Navrheme, co je rozumné změnit.

Myslíte si, že již vztahy se zákazníky řídíte? Může to být pravda ... nebo také největší chyba v novém tisíciletí! Ověřte si to!

  • Zákaznické a produktové portfolio.
  • Řízení příležitostí.
  • Správa strategických faktorů úspěchu.
  • Podniková strategie a procesy.
  • Zodpovědnost dodavatelů.
  • Potřeby zákazníků.
  • Není řeč o aplikaci s názvem CRM.

Pokud jste se ještě nezabývali tím, nakolik jsou vaši zákazníci doopravdy spokojeni, nakolik znáte jejich skutečné potřeby a jak efektivně dokážete provádět nezbytné činnosti při rozvoji vztahů, je nejvyšší čas. K tomu, aby se dala situace alespoň zhruba alespoň trošku objektivně vyhodnotit, je potřeba externí pohled na věc. Proto této službě říkáme "audit" (byť je tento pojem silně zneužíván). Je nesporné, že je nutno vlastní organizaci přizpůsobit potřebám zákazníků. Není to otázka zvýšení efektivnosti, je to otázka přežití.

Jen velmi málo (ani těch 20%) firem se intenzívně věnuje rozvoji vztahů. Většinou vzniká pocit, že obchod a marketing mají pořád velmi mnoho práce. Což ne vždy je pravda. Často není jasné, čí je to povinnost. Zjednodušeně - máte jednoznačně definované postupy a povinnosti (procesy)? Kontrolu a její výsledky? Výkon těchto činností a opatření k jeho zvyšování? 

Charakteristika produktu

  • Analyzujeme podnikovou a marketingovou (obchodní, produktovou a zákaznickou) strategii. Pokud nemáte některou z nich formalizovanou, uděláme orientační nástin reálného stavu tak, jak budeme společně situaci interpretovat a doporučíme k těmto základům návazné upřesňující a rozvojové aktivity.
  • Ověříme a/nebo formalizujeme pravidla pro rozvoj vztahů se zákazníky (konzistence, logika, srozumitelnost, jednoznačnost). Kde budou chybět, navrhneme jejich rámcové vymezení a opět program dalšího rozvoje.
  • Provedeme důkladnou kontrolu toho, jak probíhají skutečné činnosti ve srovnání s jejich žádoucím stavem. To je podstata auditu.

Analyzujeme odchylky běžné praxe oproti žádoucí podobě vztahů se zákazníky & doporučíme změny.

Jak probíhá audit vztahů

Prověříme marketingovou strategii.

Projdeme všechny evidence.

Aktualizujeme členění zákazníků a jejich charakteristiky.

Vytvoříme soubor doporučení pro zlepšení péče o zákazníky.

Viz též

[Bude doplněno - postupný převod obsahu webu - pokud máte o toto téma zájem, určitě se ozvěte]

Práce s informacemi

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Mám zájem o kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.