Zákaznické a produktové portfolio

Jasně definovaný systém monitoringu strategických informací. Klasifikace zákazníků a jejich preferencí. Metodika řízení životního cyklu produktů a zákazníků.

To nám chybí!

Nechejte kontakt. Ozveme se.

Správa strategických faktorů úspěchu

Vybudujme systém pro informace, které potřebujete při řízení firmy. Pravidla, kdo zodpovídá za jejich kvalitu. Je nutno lépe chápat potřeby zákazníků. Není to otázka zvýšení efektivnosti, je to otázka přežití.

  1. Nutný základ systému řízení. Podstata strategického řízení.
  2. Nezbytná podmínka skutečné péče o zákazníky (CRM).
  3. Podstata analýzy a plánování (controlling).

Co je co

  • Faktor ... jev či skutečnost, která má vliv / působí na (náš) předmět zájmu.
  • Úspěch ... zhodnocení vstupů (vynaložené zdroje mají menší hodnotu než získaný užitek).
  • Zákazník ... primární objekt našeho zájmu - ten, kdo nám dává peníze. Ten, jehož budoucí potřeby musí určovat naše budoucí schopnosti a tím tedy naše dnešní úsilí (rozvoj).
  • Vztah ... nejen poloha "osobní" ("dobrý" či "špatný"), ale především proces výměny informací, plnění a peněz. Podstatou řízení vztahu je plánování jeho rozvoje (životního cyklu zákazníka). To znamená detailně definovat, co kdo kdy udělá, aby se hodnota zákazník
  • Hodnota zákazníka ... časová hodnota příspěvku na krytí, který pravděpodobně zákazník vytvoří do té doby, než s námi přestane spolupracovat.
  • Systém ... zde struktura údajů náležejících k záznamům o klasifikaci zákazníků a jejich potřeb, produktů, konkurence a nezávislých faktoru (legislativa, suroviny, klimatické podmínky, politické změny, ...).

Nezbytné předpoklady

  • Alespoň základ systému správy dokumentace a událostí (příležitostí, podnětů, problémů a neshod)
  • Navazující systém řízení pomocí cílů.

Kroky

  • Zjištění a sjednocení chápání současného stavu.
  • Zmapování firemních procesů a informačních zdrojů.

[Bude doplněno - postupný převod obsahu webu - pokud máte o toto téma zájem, určitě se ozvěte]

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Mám zájem o kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.