O365 dopňky

Individuální funkčnost ve standardním prostředí.

Zaplatíte používáním

Co pomůže vám, může pomoci i jiným.
Zajímá mě to

Těšíme se.

  1. Založit pro nový kontakt osobu v adresáři. Nebo dokonce na více místech.
  2. Evidence práce na zakázkách.
  3. Plánovat a evidovat aktivity v rozvoji vztahů s obchodními partnery.

Umíme a s radostí děláme doplňky pro MS Office, které automatizují standardní postupy, zpřístupňují data uložená v podnikových databázích apod. Něco málo má standardní charakter, většinou se takováto řešení dělají na obecném základě pro vaše konkrétní podmínky.

Příklady

  • Rozšíření pro MS Outlook umožňující automatizovat založení zákazníka (včetně získání dat z veřejně dostupných zdrojů), popř. objednávky. Až po kalkulaci cen, tvorbu nabídek a řízení zakázek.
  • Podpora (automatizace) zpracování dat z firemních databází (prodeje apod.) a plánování.
  • Automatizované doplňování dat do textů (např. sad dokumentace) - doplněk pro Word.
  • Správa úkolů a podpora organizace schůzek (SharePoint).
  • Správa reklamací (Outlook & SharePoint & PowerAutomate).
  • Sofistikovaná podpora hledání potenciálních zájemců (zakládání subjektů), hodnocení bonity a plánování oslovení a schůzek (Outlook & Teams & Flow).
  • Dotazníky a průzkumy.
  • Podpora telefonování (Outlook) - jednoduchý průvodce pro uživatelsky definovatelné skripty hovoru.
  • Podpora metodiky Inbox-Zero pro zpracování zpráv elektronické pošty.
  • Podpora sledování a plánování spotřeby času.
  • Systém pro podnikovou dokumentaci (připomínkování)

 

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Mám zájem o kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.