Umíme a s radostí děláme doplňky pro MS Office, které automatizují standardní postupy, zpřístupňují data uložená v podnikových databázích apod. Něco málo má standardní charakter, většinou se takováto řešení dělají na obecném základě pro vaše konkrétní podmínky.
Příklady
- Rozšíření pro MS Outlook umožňující automatizovat založení zákazníka (včetně získání dat z veřejně dostupných zdrojů), popř. objednávky. Až po kalkulaci cen, tvorbu nabídek a řízení zakázek.
- Podpora (automatizace) zpracování dat z firemních databází (prodeje apod.) a plánování.
- Automatizované doplňování dat do textů (např. sad dokumentace) - doplněk pro Word.
- Správa úkolů a podpora organizace schůzek (SharePoint).
- Správa reklamací (Outlook & SharePoint & PowerAutomate).
- Sofistikovaná podpora hledání potenciálních zájemců (zakládání subjektů), hodnocení bonity a plánování oslovení a schůzek (Outlook & Teams & Flow).
- Dotazníky a průzkumy.
- Podpora telefonování (Outlook) - jednoduchý průvodce pro uživatelsky definovatelné skripty hovoru.
- Podpora metodiky Inbox-Zero pro zpracování zpráv elektronické pošty.
- Podpora sledování a plánování spotřeby času.
- Systém pro podnikovou dokumentaci (připomínkování)