Kombinace dat v prostředí M365, aplikace v Power Platform, doplňků v Outlook-u a dalších nástrojů. Pokud máte M365 a zájem vyzkoušet si zdarma tento systém, tak dejte vědět.
Funkčnost
Tak trošku konkretizace obecných náležitostí MBO.
- Power-App včetně mobilního rozhraní pro jednoduché (asistované - průvodce) vytvoření zadání.
- Zadavatel zná (popř. najde) optimálního realizátora a tomu záznam úkolu "předá" (jako úkol s odkazem na potřebná data).
- Realizátor vyplní požadované údaje za "jeho fázi" - tedy (zjednodušeno):
- Upřesní výstup/výsledek úkolu.
- Navrhne postup & pracnost.
- Naplánuje ve svém kalendáři, zadá očekávané dokončení.
- Předá zpět zadavateli.
- Ten vyhodnotí - v případě neshody nutno řešit na místě. Po odsouhlasení se návrh plánu práce propíše do kalendáře (realizátora).
- Ten průběžně zadává průběh a očekávané pokračování (změny výstupů, postupů, termínů aj.).
- Zadavatel je (nastavitelně) informován o průběhu. Případně jsou pro něj generovány úkoly, kterými se iniciují kontroly a další.
- Případně spolu sjednávají úpravy (výstupů, ... termínů).
- Po ukončení úkolu to oba vyhodnotí (zapíšou). Záznamy úkolu se uzamčou.
Synergické efekty.
- Vynucení typologie (dle vlastního průběžně rozšiřovaného seznamu typů úkolů).
- Uložení záznamů v úložišti M365, popř. dle potřeb/možností.
- Spolupráce s MS Outlook / Exchange...
- Neomezeně rozšiřitelné prostředí a potřebné know-how (šablony a doporučení) pro analýzu.
Využitelné především v podnikovém prostředí. Základ pro využítí této funkčnosti při řízení projektů.
Nasazení a využití
Vzhledem k využité platformě je nutné:
- Analyzovat využívané aplikace a nástroje + případná data. Zejména aktuální systém sjednávání práce (úkolů) a vykazování času + pravidla pro řízení výkonu a související.
- Nejdříve je potřeba ověřit & doplnit předpoklady - zejména dovednosti pro nasazení MBO. Výchozí verze metodiky / pravidel musí vzniknout na začátku jako dohoda o tom, jaké podoba systému je pro zadavatele přijatelná.
- Konsolidovat správu vašeho prostředí M365. To může být celkem náročné.
Nástroj se dá používat i bez integrace s vaším prostředím, ale potom poskytuje jen velmi omezenou škálu funkcí - dle našeho názoru nemá smysl jej používat bez spolupráce s termínovým kalendářem uživatele (tedy aktuálně uživatele M365, dle zájmu později Google).
- Vytvořit potřebné mechanismy - úložiště dat, servisní účty s potřebnými licencemi, adaptovat standardní workflow a přizpůsobit uživatelská rozhraní dle podmínek a požadavků.
- Intenzívní ověřování.
- Jednoduché zapracování & postupné rozšiřování užití mezi spolupracovníky.
- Technická podpora a doplňování funkčnosti souběžně s rozšiřováním integrace (např. směrem k personálním systémům/procesům nebo obchodním aplikacím/procesům).
Jak si to vyzkoušet
- Máte možnost si po domluvě modelové nasazení vyzkoušet v testovacím prostředí.
- Druhá možnost je nechat si ukázat reálné využivání - může být zavádějící z důvodu neshodných předpokladů.
- Třetí možnost je po vstupní analýze podmínek minimalistická (provizorní) implementace ve vašem prostředí tak, aby si to mohl vyzkoušet jednotlivec nebo malá skupinka uživatelů - včetně základního vysvětlení nejdůležitějších principů a postupů a následného rozboru tohoto seznamovacího provozu. To je "zdarma" (resp. to není zadarmo, ale součást plné implementace ~ říkejme "pilot", kterou neplatíte, pokud se pro plnou implementaci nerozhodnete). Tuto možnost nabídneme, pokud po vstupní analýze (prostředí / podmínek) vyhodnotíme, že je váš zájem opodstatněný a současně je ve vašem případě dostatečná pravděpodobnost úspěšného nasazení.
Uvedená cena je zaváděcí a platí podle logistické křivky od 1400 za uživatele pokud je jediný do 250 Kč na jednoho pokud jich je 100 a více. Nabídneme individuální podmínky podle toho, jakým způsobem budete chtít technologie využívat. Analogicky počtu uživatelů platí, že čím víc od systému budete požadovat, tím nižší náklady na jednotku užitku dosáhneme.
Pro pilotní uživatele - kteří budou ochotni a schopni efektivně spolupracovat při rozvoji systému - je jeho využívání zdarma.