Copywriting

Elementární zásady pro tvorbu textů.

Kritické

  • Méně je vždy(!) více.
  • Nadpisy používat účelně.
  • Co jde rozčlenit do odrážek, musí být rozčleněno.
  • Odstavec, který má v běžném rozlišení víc jak 3 řádky, je podezřelý a ten s více než 5 řádky je zcela nepřípustný.

Doporučení 

  • Na stránkách by neměly být dlouhé texty. Delší "literární díla" je optimální uložit na některém úložišti (Google Disk) v PDF a poskytnout na ně odkaz. Pro většinu návštěvníků je dlouhý text zásadně odrazující.

 

  • Pravděpodobně by bylo lepší rozdělit text do "kapitol" (dílčích článků). S tím, že by se daly třídit podle období, popř. podle jiného kritéria - podle tématu, kterému se ta či ona část věnuje. Neměla by to být obdoba blogu, určitě by to měly být seriózní informace ... ale přehled dílčích etap by se hodil ... např. by se ve výpisu prezentovaly jednotlivé roky s tím, že by uváděly počty dětí, turnajů, trenérů, medailí, úrazů (;-)), ...

    To téma je, jestli na „Historii“ (pokud je opravdu žádoucí mít tam tolik textu) není žádoucí samostatný typ obsahu … částečně podobný článkům blogu – tak, aby se daly vypsat v přehledu (s klíčovými údaji), typicky v chronologickém pořadí (ale třeba i jinak). Popř. jejich texty mají být rozbalitelné přímo na stránce …

    [Jinak … ten text, který jsem převzal ze stávajícího webu, by potřeboval poměrně intenzívní stylistické přepracování … je to – dle mého názoru – poměrně „kostrbaté“ … a hlavně to potřebuje „oživit“ … více případně osobně + vnímám, že to není aktuální verze … ovšem mám pocit, že se to týká i „O nás“ … 

    Obdobně sporná je stránka „O nás“ … např. místo formy závěru s „podpisem“ se nabízí převést výzvu „Přijď se podívat na trénink a přidej se k nám!“ na CTA – tedy tlačítko/blok …

    K typům obsahu (a obsahu) na vstupní stránce později, chci se pokusit zprovoznit, co půjde (počitadlo, případný náhled do kalendáře, náhled na aktuality atd.) a potom se bavit o tom, jak to použít …

    Ve Vašem dokumentu [1.1.0 Titulní strana – data] je toho celkem dost, s čím „nevím, nakolik to ještě platí“, protože poslední domluva (zapsaná „špatně“, ale přece) je zhruba:

     

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Chci kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.