Jednoduché. Samozřejmé. Nesporné.
Smyslem B2B webu je najít potenciální zákazníky - získat kontaktní údaje.
Pravidla nám pomohou toto zadání naplnit. Každá stránka má svůj účel. Obsah webu je vytvářen jasně definovaným procesem. Nikoli (pouze) "inspirací" ...
Snažíme se vytvořit stránku a její obsah tak, aby u návštěvníka byla dosažena shoda s jeho očekáváními. Tedy musíme vyjít z toho, jak se dotyčný dostane na jakou stránku.
Tradiční způsob - člověk dostal navštívenku (nebo někde viděl adresu) a přichází na domovskou stránku webu.
Tohle je opravdu těžké. Ale vyplatí se to.
Nejčastější a pro nás podstatný způsob, jak se návštěvník na web dostane, je to, že zadal do vyhledávače frázi např. "účetní firma brno" ... proto, že potřebuje vedení účetnictví (viz samostatná případová studie). Dostane se na domovskou stránku účetní firmy nebo pokud běží kampaň, tak na specializovanou ("přistávací") stránku.
Máme u každé stránky webu formulována očekávání / profil potenciálního návštěvníka? Máme kam napsat, co od té stránky očekáváte?
Každá stránka musí mít svůj účel.
Zajímavé zdroje
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.