Controlling administrativy

Naučte se řídit výkon a spotřebu zdrojů v neproduktivních činnostech.

Vyplatí se to.

Nejdřív spočítáme přínos (viz níže). Ověříme návratnost. Potom se rozhodnete.
To jsem zvědav

Potřebuji vysvětlit, jak to funguje.

Potřebujete zvýšit hospodárnost v administrativní oblasti? Máte pocit, že pro činnosti mimo hlavní podnikový proces (obchod & provoz) chybí měřítka výkonu? Vůbec není jasné, jak stimulovat pracovníky? Není to jednoduché, ale jde to!

  • Je to obdobné, jako hlavní činnost - stačí použít správné nástroje.
  • Pochopit důvody, proč se lidé chovají nehospodárně.
  • Najít veličiny, které má smysl měřit. Vědět proč, kdy, kde a jak.

Lidé obvykle plýtvají pouze z neznalosti.

Nikoli ve zlém úmyslu (pokud ano, je potřeba je v tom omezit). Potřebují se naučit, jak pracovat efektivně. Protože většinou je to pro ně mnohem pohodlnější.

  • Využijeme digitalizace a automatizace.
  • Zlepšíme odborné dovednosti (a zajistíme sdílení, šablony atd.).
  • Omezíme nebo odstraníme překážky pro spolupráci. Musí být výhodnější usilovat o naplnění společných zájmů než si budovat alibi a nepostradatelnost.
  • Zmapujeme administrativní procesy a pomůžeme začít s jejich optimalizací.

Průběh (předběžně a zjednodušeně):

  • Zmapování (nejen) administrativních činností.
  • Vyjádření jejich dopadů na výkon firmy. Zejména rizikovost. Tím se určí hodnota potenciálně získaného užitku. Možná se budete divit.
  • Návratnost znamená, že změn lze dosáhnout s náklady na úrovni 20% hodnoty změn.

Navazuje na:

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Mám zájem o kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.