Např. marketingové kampaně.
Ptejte se! Odpovíme.
Cena: Férová
Nejdříve uděláme, co bude dávat smysl.Není to na první pohled zřejmé - je dost zásadní rozdíl mezi tím, když máte tu a tam jedinečnou akci, u které navíc většinu činností je možné řídit obvyklým způsobem. Když zodpovědnost za takový záměr má člověk, který na ní má bytostný zájem a nejlépe už něco málo o projektech slyšel. Nebo vlastní zdravý rozum. To bohatě stačí.
Spousta "projektů" je spíše módní výstřelek.
Podstatné je vědět, kdy potřebujete mimořádné akce řídit projektovým způsobem.
Podstatné je, že se nejdřív ujistíme, že ve vaší organizaci jsou pro projektové řízení podmínky. To znamená hodně důsledně pojmenovat všechny činnosti ve firmě. Nechceme vám namlouvat, že bude výhodné nasadit projektové řízení, když vaše problémy jsou úplně někde jinde. Když projekty nebudou dávat smysl, tak se do toho vůbec nepustíme a nemusíte nic platit.
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.