Principy spolupráce

Proč chceme spolupracovat právě s Vámi.

Víme (až si to u vás ověříme), že společně dokážeme vaši firmu dostat o pár úrovní výš. Pokud máte pocit, že už není kam postupovat, zvažte, jestli se nehodí to ověřit (když nebudeme schopni zvýšit ekonomickou efektivnost v dlouhodobém / střednědobém horizontu, nic neplatíte).

Partnery si vybíráme.

  • Preferujeme vztahy založené na důvěře a spolehlivosti.
  • Stavíme na tom, že vaše podnikání má perspektivu a můžeme být užiteční.
  • Váš úspěch je základem toho našeho.

Kritickým zdrojem jsou informace

Informace je potřeba převést na užitek - přes znalosti a dovednosti. Plus zkušenosti, přehled/nadhled a přesah oborů. My máme významné přesahy.

  • Strategický rozvoj - marketing - rozvoj systémů řízení.
  • Podniková ekonomika & controlling - ekonomická analýza a řízení.
  • Informační technologie - známe a máme silné nástroje.

Je poměrně obtížné získat kvalifikovanou kapacitu na rozvojové aktivity, např. efektivní marketing. Spolupráce s agenturami je často problematická. Internet je nepřehledný a chaotický. Je mnohem pohodlnější držet se osvědčených postupů ...
... ale je to i riskantní. Zvažte např. outsourcing internetového marketingu a ujistěte se, že se vám vyplatí ve vaší konkrétní situaci.

  • Pro hlavní skupinu produktů existuje (lokálně - ČR) více stovek nebo tisíce potenciálních zákazníků.
  • Máte desítky či stovky konkurentů.
  • Významná část nákupčích u potenciálních zákazníků tráví určitý čas hledáním alternativních možností na Internetu.

Dříve či později bude většina firem hledat nové dodavatele, minimálně z důvodů stability a optimalizace cen. Pokud máte větší dosah než ČR, platí proporce mezi počtem zákazníků a konkurentů - asi sami víte, že někde prostě internetový marketing fungovat nemůže, ale i to se může měnit. Výše uvedené je velmi rámcové vymezení.  

Zajímavé zákazníky & kvalitní produkt

Víte, že optimalizace zákaznického a produktového portfolia je klíčem k dlouhodobé prosperitě (pokud si tím nejste jisti, nebojíte se zeptat). Pozice na trhu ale není napořád - je potřeba se snažit si ji udržet nebo zlepšit.

  • Znáte své zákazníky a jste ochotni se intenzívně zabývat jejich potřebami.
  • Vaše produkty přinášejí zákazníkům alespoň srovnatelný užitek jako konkurenční.
  • Umíte nebo jste ochotni se naučit vypočítat optimální nabídkovou cenu. Řídit své náklady tak, abyste byli dlouhodobě efektivní.
  • Dokážete společně s námi formulovat alespoň základy marketingové strategie a zadání pro web. Znáte své produkty a své zákazníky. Nebo alespoň považujete za důležité, abyste to věděli a jste pro to ochotni něco udělat.
  • Chápete logiku outsourcingu a zvládáte spolupracovat dle dohodnutých pravidel.
  • Vnímáte, že pokud chcete příležitosti internetového marketingu skutečně využít, potřebujete partnera, který se vašemu marketingu bude věnovat v optimálním poměru cena/výkon (Paretovo pravidlo).

Známe vaše zájmy a potřeby

Chceme dělat svoji práci tak, abychom z ní měli radost. Abychom mohli opravdu upřímně říkat "Váš úspěch je naším úspěchem (a jsme víc nadšení než vy)." Specializujeme se, protože víme, že je potřeba znát obor. Upřednostňujeme partnery z oblastí:

  • Účetní, právnické, poradenské a podobné firmy (B2B služby).
  • Firmy poskytující komplexnější služby (např. geodetické kanceláře apod., tedy včetně služeb B2C) včetně servisů a půjčoven (umíme integrovat rezervační systém).
  • Výrobní firmy se zakázkovou výrobou (máme zkušenosti ze strojírenství a potravinářství).
  • Stavební firmy (zejména specializované).

Pro typickou menší či střední firmu je pohled zvenčí naprosto nezbytný. Zejména pokud jste podnik budovali od začátku, hrozí krize růstu. A největší překážkou budoucích úspěchů jsou ty minulé.

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Mám zájem o kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.