Možnosti správy webu

Potřebujete 

  • Nové zákazníky.
  • Zveřejnit informace pro partnery.
  • Možná něco dalšího.

Víte, že web je náročný na čas i dovednosti. Tušíte, že existují pravidla (rozbor jejich významu bude pokračováním Nejlepšího obchodníka). 

Možnosti

Aneb kdo se bude o web "starat" (a co to znamená). Obsah je to, co vidí návštěvníci a vyhledávače (plus co potřebujeme ke správě). Návštěvnost jsou data o provozu webu (chování návštěvníků).

  • Chcete se o svůj web starat sami.
    Máte na to dostatek kapacity i kvalifikace. Budete vytvářet / upravovat obsah. Můžete jej editovat přímo (přístupem do redakčního systému) nebo tak, že předáte požadavek s přesnou specifikací (co, jak a kde) a my ten obsah zodpovědně na web převedeme.
    To je verze technické řešení
  • Máme se starat my.
    Sjednáme si zadání a pravidla. Obojí budeme průběžně upřesňovat (i pravidla budou individuální). Dohodneme žádoucí výsledky. Což je "návštěvnost" (přesněji kolik získáte nových zákazníků, popř. jiných definovaných užitků). Dosahování výsledků je naše zodpovědnost
    Verze péče.

Jednotlivé pojmy (návštěvnost, výsledky ... proč v relativním vyjádření) a další témata rozvedeme.

Jak to může fungovat (příklad blog)

  • Můžete sami (v režimu péče) vytvářet příspěvky na blog. Skvělé!
  • Vy i my budeme články komentovat. Klást otázky. Odpovídat na otázky. 
  • Také stačí předat námět a my jej rozpracujeme a zveřejníme. Propojíme s ostatními stránkami webu, popř. externími zdroji.
  • Nebo ... to je - přiznejme si - nejčastější scénář ... z vás formou dotazů na základě monitorování oboru vymámíme informace a budeme pravidelně publikovat aktuality ...

Vyhledávače i vaši zákazníci to s nadšením přivítají.

Toto je zjednodušený popis spolupráce (aktuálně pro akviziční web).