Ceny automatizace administrativy

Aktuálně hledáme skvělé příběhy. Pomozte nám je zažít právě u vás!

Možnosti a součásti služby Cena v Kč
bez DPH
Analýza, návrh postupu, koncepce nasazení (na základě procesní analýzy). Zdarma
Zmapování informačních zdrojů, datových úložišť a veškerých nástrojů. Zdarma
Systematický rozvoj případného řešení. Paušál
Paušál vyjadřuje podíl na dlouhodobém přínostu řešení. Jednorázové řešení nedává smysl. Rádi si o tom promluvíme. Dle rozsahu (níže uvedené typy jsou příklad) řešení měsíčně bez DPH, do 5 uživatelů [nárůst degresívně do 100 uživatelů].
Jednoduché řešení (získání dat z přijatých dokladů, zpráv elektronické pošty) 1 500
Komplexnější nástroje (podpora řízení pomocí cílů nebo řízení času) 2 500
Rozsáhlý systém (zpracování poptávky, upřesnění specifikace a tvorba nabídky). 5 000

Konečná cena bude vždy individuální. Dle vašich konkrétních potřeb.

Automatizace administrativy je pro většinu firem strategický imperativ. Nejspíš si nemůžeme dovolit nevyužívat nástrojů, které život přináší. Platí to stejné, co jinde - musí to vydělávat peníze. Obchod je dobrý, když je dobrý pro obě strany. Řešení, o která se staráme, jsou vytvářena tak, abychom pro jejich provoz a další rozvoj měli ideální podmínky. U jednorázových řešení to z logiky/ekonomiky věci nemůže platit.

Nyní zadarmo

Do poloviny roku 2022 hledáme příležitosti pro uplatnění nových technologií.

  • Pokud využíváte Microsoft 365 (Office 365), neváhejte a ozvěte se.
  • Každý námět je dobrý - sice ne všechny má smysl realizovat, ale přínosem je i diskuse o tom, proč ano či proč ne. Když bude mít váš nápad potenciál, uděláme možné i nemožné proto, abychom společně dosáhli bombastických výsledků.
  • Za nic z toho neplatíte ani korunu.

Péče a rozvoj řešení v následných letech zadarmo být nemůže, ale určitě se domluvíme.

  • Když vyhodnotíte, že se vám spolupráce s námi nevyplatí, necháte si, co budete mít a přátelsky se rozejdeme.
  • V opačném případě se budeme ve vlastním zájmu ze všech sil snažit, aby řešení přinášelo stále více užitku.

Příklady

Existující nebo rozpracovaná funkčnost. Ve většině případů jde spíše o infrastukturu, kterou je nutno implementovat v konkrétních podmínkách.

  • Doplněk MS Outlook pro podporu řízení času.
  • Jednoduchá funkčnost (SharePoint) pro podporu řízení pomocí úkolů (MBO).
  • Komplexní podpora obchodu - kontakty, nabídky, ...
  • Správa reklamací (Outlook, SharePoint, Word/Excel).

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Mám zájem o kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.

Automatizace administrativy