Přínosy a úskalí spolupráce

Za jakých okolností bude naše spolupráce efektivní. Proč byste si nás měli vybrat.

Weby děláme co nejjednodušší.

  • S optimálním poměrem výkon/cena.
  • Soustředíme se na kvalitu a srozumitelnost obsahu.
  • Účinnost sdělení je založena na pochopení chování a motivů potenciálních zájemců.
  • Máme 30 let zkušeností v marketingu, controllingu a IT. Umíme analyzovat trh.
  • Bráníme se vytváření samoúčelných atrakcí.
  • Používání je snadné pro vaše zákazníky, pro vás i pro nás.
  • Nenutíme vás poslouchat, co to je copywriting či SEO a nepřesvědčujeme vás, že byste to měli vědět.
  • Nový web či migraci stávajícího uděláme hodně rychle. Co nejrychleji - naše infrastruktura je optimalizována na to, abychom se o chování návštěvníků dozvěděli co nejvíc.
  • Postupně jej dostaneme do perfektní kondice. A budeme ho v ní udržovat. Napořád.
  • Víme, že všechno to, co se musí dělat při vzniku webu, nestačí udělat jednou, ale musí se to dělat pořád. Proto to budeme dělat, dokud se nedohodneme jinak.

Když táhneme za jeden provaz (stejným směrem).

  • Dokážeme se dohodnout, co má být výsledkem fungování webu.
  • Respektujeme a rozvíjíme sjednaný režim a postupy.
  • Efektivně sdílíme informace (o produktech, výsledcích, konkurenci, zákaznících - v podstatě o všem - bez toho se internetový marketing dělat nedá).
  • Máme shodu v tom, že je výhodné webu věnovat systematickou péči.

Na rozdíl od většiny poskytovatelů obdobných služeb:

  • Pomůžeme vytvořit či aktualizovat popis toho, co doopravdy potřebujete.
  • A budeme to striktně respektovat. To je stabilní základ veškeré práce. Eliminuje zmatky a konflikty. 
  • Máme 30 let zkušeností v marketingu, akvizici, řízení vztahů se zákazníky (mj. externí metodická účast na uvedení MS CRM na český trh).
  • Máme a využíváme komplexní manažerské, ekonomické, marketingové a technické know-how.
  • Web vytvoříme, pouze pokud budeme mít marketingovou strategii a koncepci webu.
  • Když navrhnete rozumný nový prvek funkčnosti, vytvoříme pro něj šablonu a zařadíme jej do systému. Rádi a zdarma.
  • Pomůžeme s obsahem - převezmeme zodpovědnost za SEO optimalizaci a zejména za účinnost (srozumitelnost pro návštěvníky). Stačí poskytnout podklady. A když je neposkytnete, my si je najdeme.
  • Využíváme moderní atraktivní prvky webového uživatelského rozhraní.
  • Záleží nám na tom, aby to, co pro vás děláme, fungovalo a mělo úspěch.
  • Umíme najít optimální úroveň úsilí pro maximalizaci výkonu (rozumí se poměru výkon/cena).

Konkrétně

  • Někdy se nabízí "analýza", čímž se obvykle rozumí analýza klíčových slov. My děláme analýzu vaší firmy, produktů, zákazníků a konkurence. Nechceme, abyste řešili klíčová slova. To je naše práce.
  • Neděláme "wireframe" (návrh/schéma/rozložení), ke kterému bychom po vás chtěli zadání a odsouhlasení. Umíme navrhnout pro váš konkrétní případ optimální řešení a hlavně ho budeme průběžně optimalizovat podle toho, jak bude fungovat. Je jisté, že se to nedá udělat z první vody načisto, naopak je potřeba trvale hledat, zda se nenabízí lepší možnost, jak obsah prezentovat. Navíc prakticky všechny prvky webových prezentací jsou dnes součástí infrastruktury (nástrojů). Stačí je správně parametrizovat.
  • Nepovažujeme váš web za hotový jeho uvedením do provozu. Naopak - tím jeho tvorba začíná.
  • Pokud budete mít vhodného člověka, rádi mu předáme veškeré know-how potřebné pro úspěšný provoz webu a poskytneme podporu. Pro nás to je výhodné, protože se uvolní kapacita pro činnosti s vyšší produktivitou. Samozřejmě ho naučíme plnohodnotně ovládat redakční systém..
  • V naprosté většině případů ale takového člověka nemáte - nemůže se vám vyplatit - a proto máme k dispozici kvalifikovanou kapacitu, která pro vás bude dělat internetový marketing.
  • Vymyslíme a zrealizujeme reklamní kampaně v optimálním rozsahu.
  • Web jim přizpůsobíme a optimálně využijeme.
  • Dokážeme většinou (s vaší pomocí) vytvářet také odborný obsah (blog).
  • Postaráme se i o vaše sociální sítě a další aktivity.
  • Dle reálných podmínek a potřeb provozu budeme navrhovat či rovnou implementovat prvky, které zvýší použitelnost a výkon webu.
  • Monitorujeme aktivity konkurence. Opět trvale - nestačí to jednou na začátku.

Umíme vysvětlit a doložit nevýhodnost:

  • Prvků obsahu, u kterých se neshodneme na jejich přínosu.
  • Tvorby webu metodou pokus-omyl.
  • Nedostatečného zadání (což je v podstatě totéž).
  • Sporů při hodnocení dosažených výsledků (bude upřesněno).
Nevytváříme atrakce

Je obecně uznávaná zásada pro tvorbu webu - úsilí vložené do nestandardních prvků či uspořádání (tím se rozumí funkční možnosti webu, např. animace grafik či přehnaně interaktivní rozhraní ... doplníme), nemá zásadní vliv na reálný výkon dané stránky. Dokonce lze předpokládat, že naprostá většina uživatelů si těch sofistikovaných prvků ani nevšimne, v horším případě jim budou vadit a mohou snížit úspěšnost stránky. 

Viz též

  • Postup - jak považujeme za rozumné postupovat při realizaci.
  • Předtím je dobré vědět, jak získat úspěšný web - simulace toho, jak je dobré postupovat u běžných malých a středních firem.

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Chci kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.