Dobrý web přivádí nové zákazníky

Smyslem webu je zaujmout. Někoho, kdo potřebuje to, co nabízíte.

Web vytvoříme zadarmo

A budeme se o něj starat, dokud se nedohodneme.
To chci

O všechno se postaráme.

Typy webů

Vybereme vhodný formát.

Možnosti

Najdeme optimální režim.

Jak na to

Zvládneme to.

Nejlepší obchodník je váš web

A pokud není, je rozumné s tím něco udělat. Rychle.

  1. Dobrého obchodníka ctí pečlivá příprava na jednání a znalost zákazníka. Tak to uděláme.
  2. Zástupce firmy je upravený a dobře vypadá. Žádné nesmysly. Je věcný a stručný. Tak to bude.
  3. Má jasno v tom, co zákazník potřebuje. S tím nám pomůžete a získáte svého nejlepšího obchodníka.

Rychle

Pokud již web máte, tak jej potřebujete inovovat obvykle proto, že na tom starém není jednoduché řídit jeho výkon. Analyzovat, jak se tam návštěvníci chovají a co od něj ve skutečnosti očekávají, popř. proč z něj odcházejí. To pro zlepšování musíme vědět.

Optimální cesta je evoluce (což platí, i když web nemáte - bezesporu máte to, co na něm má být) - převést stávající obsah do nového prostředí (nikoli vytvořit "totožný" web, ale zachovat vše, co je potřeba). Je dobré začít co nejrychleji a minimalisticky, protože web není nikdy hotový. To sebou nese klíčové a významné výhody. 

  • Flexibilita
    • Od začátku si ověřujete, co skutečně od stránek potřebujete. Postup (seznámení, analýza, strategie, koncepce webu, ...) není založen na představách a přáních, ale na faktech.
    • Účastníte se postupných změn. Aneb vidíte, jak je do budoucna snadné udržovat web aktuální. To je k nezaplacení!
    • Učíme se spolupracovat. Jste součástí toho, co se děje. Kdykoli se můžete vrátit.
  • Rychlost
    • Může to být "téměř hned". V ideálním případě "bez větších nároků" (na vás).
    • Bez dohadování, nekonečných diskusí a sporů.
    • Evoluce řeší problém "vejce × slepice" v oblasti marketingové strategie a koncepce webu.

Navíc dost často stávající zákazníci web více či méně používají (ať už kvůli informacím o produktech, kontaktům či něčemu jinému). Ty taky nechceme naštvat a podstrčit jim z ničeho nic úplně nové prostředí.

Jak budeme postupovat

  • Seznámíme se s tím, jak to u vás funguje. Opravdu je to nutné. Pochopíme organizaci obchodu i celé firmy.
  • Důkladně analyzujeme vaše produkty, zákazníky, obchodníky, cenotvorbu i konkurenci.
  • Společně aktualizujeme strategii. Není potřeba se toho bát. Může stačit jedna věta.
  • Vytvoříme koncepci webu. Ta vzniká jako jeho součást.
  • Převedeme stávající stránky (obsah a adresy). Podle nové koncepce. S nutnými úpravami.
  • Pro tvorbu a správu obsahu využíváme standardní redakční systém. Kdykoli se s námi budete chtít rozloučit, můžete si svůj web přenést jinam (samozřejmě vám s tím pomůžeme).
  • Hned potom můžeme web zpřístupnit (přepnout adresu). Vždy máte možnost se vrátit k původnímu.
  • Nebudeme týdny či měsíce vymýšlet a dohadovat se, co by možná bylo "dobré". Nechceme revoluci, ty nefungují. Potřebujeme začít měřit a vyhodnocovat, jak se návštěvníci webu chovají, odkud přicházejí a co se jim líbí. Máme u každé stránky prostor pro formulaci požadavků na změny a vyhodnocování toho, jak stránka funguje.
  • Budeme stránky postupně vylepšovat. Až budou ve vyhovujícím stavu, začneme spouštět kampaně, které na váš web přivedou nové zákazníky.
  • Ze začátku to dá celkem dost práce. Ale postupem času - když je to celé dobře - užitek (noví zákazníci) vzrůstá a potřebné úsilí klesá. Je ovšem pravda, že není radno přestat a je dobré vědět, co se osvědčilo a co ne. Využívat zkušeností odjinud. Není to úplně snadné

Web pomáhá poznat a pochopit zákazníky

Nezbytnou součástí správy webu a jeho výkonu je systematická analýza návštěvnosti. To znamená hledat souvislosti mezi tím, co se na webu (či jednotlivých stránkách) změnilo a jak se změnily počty návštěvníků a jejich chování. Analýza chování není úplně jednoduchá záležitost (viz např. zajímavý článek), ale je zásadní pro výkon celého internetového marketingu.

Především je potřeba vyhodnocovat:

  • Počty nových návštěvníků a z jakých zdrojů (hledání, odkazy jinde, přímý přístup, sociální sítě, ...). Kolik z nich se vrátí (a jakým způsobem).
  • Kdy a jak stránky opouštějí. Jakým způsobem je procházejí.
  • Co na stránkách udělají (použijí jakýkoli odkaz - v takovém případě jim ta stránka byla užitečná).
Co návštěvník webu očekává

Když člověk hledá obchodního partnera, obvykle použije vyhledávač.

  • Přichází s konkrétní představou. Má v hlavě to, co potřebuje.
  • Poté to, co ho zaujalo ve výsledcích vyhledávání.
  • Potřebuje zjistit, jestli mu pomůžete či nikoli.
  • Nepotřebuje vědět, jak dlouho jste na trhu, kolik máte zaměstnanců či strojů.

Netýká se to těch, kteří brouzdají, protože nemají co dělat ... ale to nejsou potenciální zákazníci. Ty zaujmout nepotřebujete. Pro ostatní je potřeba připravit maximálně stručné a srozumitelné sdělení. 

Co mu zobrazit, aby ze stránky neodešel
  • Extrémně výstižné heslo. Nejlépe jedno slovo (což většinou nestačí).
  • Je potřeba vědět, jak přemýšlí, jaké pojmy používá, čemu bude rozumět.
  • Nikdo nebude číst souvislý text ... někdy může pomoci obrázek.
  • Je potřeba hledat optimální formát, prvky, znění. Experimentovat a měřit.
  • Nikdy to nebude úplně pro každého. Musíte znát svoji primární cílovou skupinu.
  • Nesmí to být pro vás ani pro nás. Musí to být pro potenciální zákazníky. 
  • Nejlepší možné znění se nedá zjistit jinak, než průzkumem (odkaz ... ověřováním, s čím je úspěšná konkurence, což se moc zjistit nedá, popř. zjišťováním, proč naše sdělení návštěvníka nezaujalo ... ač to vypadá paradoxně, může být výhodné nabídnout skutečnou odměnu za zodpovězení otázky "Proč ..." ... systematicky s návštěvníky pracovat).
  • Hodně pomáhají zkušenosti a vzdělávání. Je to náročné.

Pokud chcete, aby váš web vydělával, je nutné, aby se o něj někdo staral. Můžete to dělat sami. Je však jisté, že outsourcing je v tomto případě ekonomicky efektivnější (dokonce i pro největší firmy - lze tak dosáhnout objektivizace, zabránit prosazování dílčích představ, názorů či individuálního vkusu - kvalifikaci a kapacitu interních spolupracovníků lze využít dle jejich schopností na hledání skutečně podnětných informací). 

Dílčí a související služby

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Mám zájem o kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.