Rozběhnout web je náročné

Doména, hosting, redakční systém, certifikát, …

Jak budeme postupovat

  • Nachystáme standardní web pomocí šablony podle nejlepší praxe a zkušeností.
    • Vyladíme jej podle toho, co nám řeknete (obvykle i podle toho, co neřeknete), aby byl web pro Vaši firmu co největším přínostem. Podle časového horizontu, na kterém se domluvíme. Víme, jak na to.
    • První efekty se musí projevit co nejrychleji.
  • Zařídíme všechny potřebné technikálie – doménu, certifikát, hosting (provoz), připojení nástrojů na sledování (Analytics) atd. Dle potřeby nástroje pro komentáře, hodnocení položek atd.
  • Uděláme analýzu zákazníků, konkurence a klíčových slov – podle čeho se firmy vašeho typu hledají. Aby vás zákazníci našli.
    • Společně najdeme to, co je pro vaše ideální zákazníky typické – to, čím se lišíte od konkurence.
    • Projdeme s vámi podklady a texty a dle potřeby zajistíme jejich úpravy a použití ve struktuře webu.
    • Zpočátku intenzívně a následně systematicky budeme upřesňovat (nejen) texty na webu tak, aby stránky byly ve vyhledávačích vpředu (SEO).
    • V případě zájmu je web připraven na spuštění reklamních kampaní (pokud je potřeba hledat zákazníky intenzívněji). Umíme vyhodnotit, v jakých situacích se to vyplatí.
  • Společně určíme a budeme průběžně upřesňovat koncepci webu - na jaké cílové skupiny se zaměřit jakým obsahem.

Je to váš web

Každý krok představíme. Vy jej budete připomínkovat. Ptát se, proč je to či ono navrženo/uděláno tak, jak je. My to buď vysvětlíme nebo upravíme podle toho, co jsme původně nevěděli. Když se neshodneme, tak se my omluvíme a přátelsky se rozloučíme.

Analýzu zákazníků a formulaci záměrů musíme na počátku udělat společně. Průběžně aktualizovat a verifikovat. Dohodneme se, v jaké míře si chcete aktualizovat obsah sami a co je v takovém případně potřeba umět. Např.

  • Analýza návštěvnosti (nedoporučujeme) + úpravy obsahu stránek a struktury.
  • Články blogu o novinkách a zajímavostech (doporučujeme + považujeme za účelnou naši účast na optimalizaci klíčových slov a propojení ostatních stránek).
  • Aktualizace ceníku nebo kontaktů (velmi rozumné).
  • Úpravy parametrů případného chování webu (kdy se mají použít vyskakovací okna - výzvy apod.).

Podle zkušeností je potřeba nejdříve pracovat na tom, aby o vás postupně vědělo více a více konkrétních relevantních lidí. Přivést je na stránky nejlépe trvale (aby se zaregistrovali a nejlépe souhlasili s mailingem). Strategií je víc a je dobré je využívat nejlépe všechny a průběžně vyhodnocovat, která přináší rozumný počet zájemců (v porovnání s jejími náklady).

Viz též