Jak web provozovat

Víte, co potřebujete a zvládnete to sami. Nebo to děláme my.

Vaším i naším zájmem je, aby web vydělával peníze. Pokud budete chtít něco jiného, musíme najít způsob, jak to měřit a ocenit. Pokud je naším společným cílem více lepších zákazníků, je nutná:

  • Shoda na tom, jaké funkce web musí mít (méně je více).
  • Dohoda na tom, co je výkon a jakou hodnotu pro vás má.
  • Spolupráce při jeho optimalizaci.

Máme následující možnosti (scénáře jsou orientační, můžeme někde začít a skončit úplně jinde či kdekoli "mezi"). Domluvíme se.

Víte co a jak

Je vám jasno, jak to má vypadat a fungovat.

  • Jste schopni dát zadání - popis struktury údajů, příklady zobrazení apod.
  • Rádi pomůžeme. Nemá to být "exaktní technické zadání".
  • Pokud to, co požadujete, budeme umět, vytvoříme to v rámci naší infrastruktury.

Máte obsah - naplníte si web sami nebo to uděláme my (viz provoz).

  • Můžete to vyzkoušet, vyladit a potom přepnout adresu webu.
  • O technickou správu se postaráme my, o obsah se staráte vy.
  • Pokud si budete chtít web přenést na jiný hosting, námi využívaný redakční systém běží na Windows. Samozřejmě vám s tím rádi pomůžeme.

Bude vás to stát přesně tolik, kolik budete chtít.

Umíte se domluvit

Chcete se aktivně podílet na vývoji.

  • Nechcete se ale zabývat tím, jaké typy obsahu nejlépe odpovídají tomu, co a komu chcete pomocí webu zprostředkovat.
  • Přemýšlet nad vzhledem.
  • Jste schopni poskytnout podklady (informace o trhu, zákaznících, produktech, vašem způsobu fungování) a shodnout se na tom, z jakých částí se má web skládat.

Chcete rozumný návrh/prototyp podložený argumenty.

  • Zvládnete formulaci požadavků, účast na vzniku zadání, umíte připomínkovat.
  • Výsledkem je totéž, co v prvním případě, aniž byste se museli zabývat tím, pro který záměr je nebo není vhodný jaký přístup či prvek.
  • Tady již platí, že o vás musíme vědět všechno, abychom byli schopni navrhnout správnou strukturu obsahu.

Cena bude taková, na jaké se dohodneme.

Potřebujete nové zákazníky ... a nehodláte ztrácet čas

  • Nemáte prostor věnovat se webům, analytikám, klíčovým slovům a další magii.
  • Potřebujete nové zákazníky a vycházíte z toho, že my internetovému marketingu rozumíme lépe než vy.
  • Takže se domluvíme na tom, jak budeme měřit výsledky a o všechno se postaráme my.
  • Výsledkem je trvale aktualizovaný web, kampaně a celý internetový marketing v naší péči.

Zaplatíte, kolik uznáte za vhodné.

Podle toho, jak se dohodneme, si můžete reklamní kampaně platit sami a my je realizujeme podle dohodnutých pravidel, nebo se dohodneme jinak. Doporučený a pro vás nejvýhodnější (bohužel pro obě strany v jistém smyslu nejnáročnější) scénář je úhrada výkon (zjednodušeně za nové zájemce).

Popis základních technických náležitostí

Viz též

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Chci kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.