Strategie internetového marketingu

Je dobrý nápad obohatit strategický tým o nezávislý pohled a zkušenosti odjinud.

Kč 2 500,-  / hod.

Víte, co chcete, zaplatíte co využijete.
Pojďme na to

Rádi všechno vysvětlíme.

Základy

Sjednoťme si terminologii.

Plán budoucí prosperity

Stanovíte principy a priority. Víte, co je a co není důležité. Naučíte se vyhodnocovat, zda postupujete dostatečně efektivně či nikoli. Pomůžeme vám vytvořit nejen formalizovanou verzi, ale především systém pro aktualizaci strategie. Ověříme, jaké dovednosti si potřebujete osvojit a naučíme vás, co bude možné. Pomůžeme nastavit proces systematického rozvoje internetové komunikace. Vyhnete se zbytečným chybám a slepým uličkám.

  1. Dle možností předáme naše zkušenosti v sofistikované metodice správy a rozvoje strategie a doporučeních k odpovídající adaptaci systému strategického řízení.
  2. Pomůžeme s analýzou trhu, popř. ji můžeme zajistit - ověříme informace o poptávce a nabídce.
  3. Uděláme vstupní audit podnikové a marketingové strategie. Poradíme či pomůžeme s jejich aktualizací.
  4. Ověříme a doplníme znalosti o vašich zákaznících, zejména těch budoucích.
  1. Dodáme systém pro správu strategických faktorů úspěchu.
  2. Umíme rozvíjet dovednosti. Naučíme vás, co budete potřebovat. Protože na své strategii budete pracovat průběžně.

Výsledkem je

  • Formální aktuálně platný dokument, obsahující závazná pravidla.
  • Funkční ověřený a spolehlivý proces / systém správy - připomínkování, aktualizací, uplatňování a kontroly - podnikové, marketingové i internetové strategie (resp. všech dalších).
  • Dovednosti spolupracovníků.

Představte si, že jste vrchní velitel armády. Je hluboký mír nebo se schyluje k válce. Vytvoříte si strategii a budete se jí bezezbytku držet až do konečné drtivé porážky.

To nechcete.

Strategie není dokument. 

  • Strategie je proces.
  • Poznávání nových skutečností a sjednocování názorů, představ. Modelování možných budoucností. Analýza rizik. Respektování východisek a priorit, ale jejich včasné přehodnocení, pokud je to potřeba.
  • Nechcete a nebudete měnit kurz pokaždé, když se pokazí počasí. Tak by Kolumbus do Karibiku nikdy nedojel. Ale je rozumné hledat nejlepší možnou cestu.

Začnete a budete pokračovat

Tak dlouho, dokud to, co děláte, budete považovat za užitečné. Dokud se bude svět kolem a vy sami vyvíjet. Není potřeba se toho obávat. Je ovšem dobré to umět. Nedůvěra ve strategické řízení vyplývá většinou z toho, že i když třeba někdo umí pomoci s jednorázovou tvorbou, jen málo poradců umí pomoci vytvořit systém, který celý proces zjednoduší a zefektivní. Proto často strategie selhávají. Protože buď vůbec nemají nebo se nepodařilo osvojit si ten proces jejího rozvoje. 

Nikdo nemůže udělat strategii za vás

My vám s tím rádi pomůžeme. Bude to vaše strategie. Pokud nebude, je vám k ničemu.

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Mám zájem o kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.