Web a komunikace pro B2B produkt, jako je outsourcing účetnictví.
Ozveme se.
Navazuje na článek Internetový marketing pro účetní firmu. Pokud jste z Brna či okolí, máte unikátní příležitost získat významnou konkurenční výhodu. Protože zdaleka nejde jenom o splácání webu. Naší ambicí je společně s vámi ověřit myšlenku outsourcingu akvizice, resp. marketigu včetně obchodu, popř. zčásti i řízení vztahů se zákazníky. Prostě co se ukáže jako efektivní a smysluplné. Proto je potřeba, abychom se mohli co nejčastěji vidět.
V současné době se trh s účetnictví výrazně mění. Měli byste se nad tím zamyslet. Víme, jak jsou změny nepopulární. Jenže dřív nebo později budou nezbytné.
Víme, že můžeme růst jenom s úspěchy našich zákazníků. A účetní firma je skvělým partnerem pro spolupráci při poskytování sofistikovaných služeb společným klientům.
Účetnictví rozumíme a máme ho rádi. Navíc rozumíme i menším firmám a jejich manažerům. Víme, že má smysl se specializovat. Pokud jste ho ještě nečetli, přečtěte si článek (později to bude případová studie) o vývoji webu účetní firmy.
Zdarma znamená to, že máte rok na ověření. Pokud pro vás bude spolupráce užitečná, bude fér, když nám to zaplatíte a můžeme spolupracovat dál. Nabídka platí pro účetní firmy z Brna a okolí - potřebujeme s vámi zejména na počátku hodně intenzívně komunikovat a správně pochopit, jak fungujete. Pokud očekáváte širší spolupráci, než je rozběh IM, je to možné, ale nevztahuje se na to ona roční lhůta.
Jenom skutečně rámcově. Co nejjednouššeji a nejsrozumitelněji. Realita je poněkud složitější a obsáhlejší.
12 měsíců od zahájení spolupráce se budeme ze všech sil snažit, abyste získali co nejvíce kontaktů. Průběžně a na konci to vyhodnotíme a vy si řeknete, jakou má taková služba pro vás hodnotu.
Rozběh je pomalý. Pár měsíců budou výsledky minimální.
Na začátku především zjišťujeme reakce potenciálních zájemců na váš specifický obsah. Dohodneme, jak má komunikace vypadat. Vysvětlíme, co nebude zřejmé.
Zpočátku pomůžeme zjišťovat a společně se budeme učit, jak to ve vašem konkrétním případě dělat nejlépe. Standardní podobu a funkčnost zajistíme dle našich zkušeností. Nečekáme, až nám řeknete, co znamená vést účetnictví. Ale musíme se domluvit, jaká specifika má právě to vaše pojetí.
Smyslem je, abyste se právě toto (stále lépe poznávat a chápat vaše zákazníky) naučili vy - to je to, co vás může odlišit oproti konkurenci. Společně budeme hledat témata komunikce (co vaše ideální zákazníky zajímá). To byste měli zvládnout - je to podstata vaší firemní i marketingové strategie. Možná to můžeme dělat za vás, ale není to pro vás nejvýhodnější podoba spolupráce (vaše zapojení přináší účinnější obsah). S analýzou návštěvnosti/dat, metodikou a technickými aspekty budeme rádi pomáhat i dál (tam je efektivnější, když to budeme dělat my).
Pravděpodobnost získání většího počtu nových zákazníků v průběhu toho roku je malá (podle naší zkušenosti s reklamní kampaní, viz též dále). Naše společné úsilí by se mělo soustředit na vytvoření "povědomí" - aby potenciální zákazníci věděli, že existujete, protože v současné době se na vás obrátí, až budou hledat něco, co jim stávající účetní nenabízí nebo když skončí. Což je celkem pravděpodobné, protože v této době končí řada samostatných účetních nebo malých firem, které začaly před 30 lety a nemají zájem pokračovat.
Cílem je získat kontaktní údaje (aby se cílový člověk vědomě zaregistroval ke komunikaci s vámi). Poté co nejvíce informací o situaci, podmínkách a potřebách dané firmy. Můžeme zkoušet nové kontakty oslovovat např. pomocí průzkumů nebo obdobnými testy na jejich zájmy / aktivitu, s cílem získání informací o případných současných potřebách či problémech a identifikovat potenciální zájem o spolupráci.
O kontakty je potřeba pečovat.
Výhodou naší spolupráce je, že společně můžeme poteniálním zájemcům poskytovat informace a (užitečná) upozornění z více oblastí.
Takto to může být velmi efektivní.
Veškerá nastavení budou plně zdokumentována. Minimalizujeme pravděpodobnost vzniku problémů, pokud si budete chtít převzít správu.
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.