Výběr článků

Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. Ale to se brzy změní.

Jak řídit internetový marketing

Jak řídit internetový marketing

20.12.2020 Petr Opletal Internet Marketing Web Efektivnost Řízení Výkon Marketing Internetový marketing

Jak zajistit, aby byl IM ve vaší firmě efektivní. Jak měřit a řídit výkon webu, kampaní a všech ostatních aktivit na Internetu.

Jak řídit internetový marketing
Jaký web pro malou firmu
Jaký web pro malou firmu

Jaký web pro malou firmu

13.10.2020 Petr Opletal Marketing Web Akvizice Výkon

Pokud vás živnostenský úřad vyzve, abyste aktualizovali svůj web, je to příležitost se zamyslet nad tím, jestli dnes dává smysl to, jak jste jej před deseti lety vytvářeli.

Úspěšný firemní web

Úspěšný firemní web

10.10.2020 Petr Opletal Marketing Internetový marketing Web Akvizice

Když si pořídíte stroj nebo auto, tak je používáte. Snažíte se maximalizovat jejich užitek. Trvale. Jak to děláte v případě firemního webu?

Úspěšný firemní web
Proč i malá firma potřebuje marketing
Proč i malá firma potřebuje marketing

Proč i malá firma potřebuje marketing

04.10.2020 Petr Opletal Marketing Strategie Konzultant Marketing Zkušenosti

Protože zákazníci a jejich potřeby a očekávání se stále mění. Je nutno s těmito informacemi pracovat a systematicky zlepšovat interní procesy a zejména komunikaci nejen se stávajícími, ale především potenciálními zákazníky. Je potřeba intenzívně inovovat akvizici - průběžně a po dobré úvaze ověřovat a případně měnit techniky, postupy, argumentaci. Je dobré vědět, co by se mohlo stát, když to dělat nebudeme.

Product managment

01.10.2020 Petr Opletal Strategie Marketing Product management

Abyste dokázali rozpoznat nadcházející změnu, musíte odložit své vlastní hledisko a přijmout perspektivu svých zákazníků. Dívejte se je­jich očima, žijte jejich život. Nedívejte se na ně jen z hlediska svých po­třeb dosahovat stále vyšších příjmů. Snažte se porozumět jejich nevy­sloveným a nesplněným potřebám; zjistěte, jaké problémy je trápí, bez ohledu na to, zda souvisejí nebo nesouvisejí s tím, co prodáváte.

Setkejme se!

Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.

Chci vědět víc

Hledáme partnery, se kterými budeme růst.