Výběr článků

Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. Ale to se brzy změní.

Podniková strategie a Balanced Scorecard

01.10.2020 Petr Opletal Strategie Balanced Scorecard

V červnu 2002 proběhla v Bratislavě konference o strategii a Balanced Scorecard. Strategie bezprostředně souvisí s mechanismy pro hodnocením výkonnosti - poskytují zpětnou vazbu a data pro modelování scénářů.

Paretův princip pro náročné
Paretův princip pro náročné

Pareto - 80/20 nebo 20/80

17.09.2020 Petr Opletal Management Pareto Úsilí Užitek

Pobavilo mě tvrzení na jednom webu: "20% úsilí dává 80% výsledku a zbývajících 80% úsilí - pouze 20% výsledku". Což je formálně pravda, zejména pokud považujeme slovo "zbývající" za bezvýznamné. Ovšem pokud toto slovo až tak bezvýznamné není, tak bychom si měli odpovědět na otázku, jak to doopravdy je.

K čemu jsou firemní webové stránky

Proč potřebujeme internetový marketing?

07.09.2020 Petr Opletal Marketing Web Zákazník Komunikace Vztah Užitek Efektivnost

Bylo nebylo, dávno tomu... V roce 1995 se dalo říci, že k fungování firmy Internet nepotřebujete. Od těch dob se svět a chování lidí výrazně změnilo. A mění se dál tempem, při kterém musíme průběžně přehodnocovat východiska. "Vymknuta z kloubů doba šílí." (Hamlet)

K čemu jsou firemní webové stránky
Co potřebujete pro dobrý web
Co potřebujete pro dobrý web

Co potřebujete pro dobrý web

05.09.2020 Petr Opletal Marketing Web Internet Web Copywriting Jednoduchost Srozumitelnost Marketing Zákazník

Není to tak obtížné - stačí někdo šikovný, kdo se o něj bude starat. Dnes si nemůžete dovolit nechat web delší dobu ve stejném stavu. B2B web není (jednorázový) projekt, ale klíčový nástroj komunikace se zákazníky, zejména s budoucími zákazníky

Jaké funkce má mít B2B web

Jaké funkce má mít B2B web

02.09.2020 Petr Opletal Marketing Internetový marketing Web Akvizice

Čím zaujmout potenciálního zákazníka. Co skutečně potřebujete. Proč je méně více. Nepotřebujete stránky, na které nikdo nechodí. Na každé stránce musí být výzva k akci.

Jaké funkce má mít B2B web

Setkejme se!

Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.

Chci vědět víc

Hledáme partnery, se kterými budeme růst.