Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. Ale to se brzy změní.
17.04.2021 Petr Opletal Management Strategie Controlling Efektivnost Marketing Zákazník Produkt
Minulý díl otevřel téma zvyšování ekonomické efektivnosti B2B firem. Jednoduchý způsob je "prodávat víc". Pokud výkon měříte tržbami. Jenže to dnes není rozumný přístup. A proč je špatně mít plně vytížené kapacity?
14.04.2021 Petr Opletal Management Strategie Controlling Efektivnost Marketing Zákazník Produkt
Workshop Jak podnikat efektivněji přinesl otázky: Existuje jednoduchý konkrétní a současně univerzální návod na zvýšení efektivnosti? Jak efektivnost vyjádřit? Kde a jak hledat možnosti zefektivnění?
04.04.2021 Petr Opletal Management Strategie Poslání Vize Cíl Hodnoty Úspěch Prosperita Přežití
Opravdu je stragegie potřeba? K čemu je užitečná? Jak se s ní zachází? Proč bychom ji měli mít? A co to vlastně vůbec je?
30.03.2021 Petr Opletal Management Rozvoj dovedností Důležité Čas Klid Soustředění
Pokud chceme pracovat efektivně, musíme si udělat čas na důležité záležitosti. Když se nevěnujeme těm správným věcem - nejlépe správným způsobem - tak spotřebováváme spoustu mentální kapacity na překonání nejistoty a obav. Proto máme potíže se soustředěním Nemluvě o nedozírných škodách, které vznikají tím, že zanedbáváme to důležité.
26.02.2021 Petr Opletal Management Obchod CRM Akvizice
Co má být výsledkem práce obchodníka v B2B. Jak vyjádřit a ocenit výsledek. Jak omezit negativní efekty osobní vazby mezi obchodníkem a zástupcem zákazníka.
Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.
Hledáme partnery, se kterými budeme růst.