Snažíme se o optimální poměr péče a výkonu. Platí že nemá smysl plánovat nic, co nelze měřit a není účelné měřit nic, co nelze plánovat - tedy všechno, co se má měřit, musíme i plánovat. Je velmi rozumné to dělat na základě analýzy a projekce externích faktorů a plánu změn.
Pro rozumnou podobu plánování se přebírají určená data (z Google Analytics) do databáze sledovaných hodnot a souběžně se plánují na základě plánu úprav očekávané změny výsledků.
Respektujeme životní cyklus zákazníka (dle koncepce) a proto měříme a plánujeme všechny hodnoty, které nám mohou napovědět, kolik návštěvníků jakého typu se může stát zájemci a poté zákazníky.
[Jak se bude plánovat ... pokud nějak specificky ... počet návštěv ... ale asi by tady měly být vysvětleny ty jednotlivé zdroje, ze kterých se výpočet !!! plánu skládá]
Způsob
Týká se skupiny nových návštěvníků (viz měření "zaujetí"), primárně z vyhledávačů (další kanály bude potřeba rozpracovat). Chceme snížit počet návštěvníků, kteří se na web dostanou a bez jakékoli akce jej opustí.
Baví nás to. Máme radost, když věci fungují. Rádi sdílíme zkušenosti.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.