Lepší internetový marketing.
Abychom se mohli lépe připravit na projednání možností spolupráce, rádi bychom věděli, jaké zkušenosti a záměry máte v internetovém/digitálním marketingu.
Pojmem internetový marketing se rozumí
Zejména na internetu, ale asi to nejde úplně oddělit od zbytku marketingu (včetně části obchodu). Průběžně se nám potvrzuje, že nejspíš je potřeba buď hodně dobrá součinnost (celkový obchod, akvizice, produkty, značka, správa příležitostí a zákazníků) nebo se postupně propracovat k účelnému outsourcingu v optimálním rozsahu.
Výchozí průzkum (pokud jste jej vyplnili) je pouze primární / orientační. Potřebujeme vědět co nejvíc. Proto je v tomto dotazníku poměrně hodně otázek. Nebojte se. Když nevíte nebo si nejste jisti, otázku přeskočte (nebo pokud to myslíte hodně vážně, tak se nebojte zavolat). Postupně budeme ke každé otázce v dotzaníku přidávat odkaz na vysvětlivku.
Potřebujeme vědět, z jaké pozice se o možnost spolupráce zajímáte. Určitě by bylo lepší, kdybyste nás mohli seznámit s celým týmem a celkovým záměrem a všemi souvislostmi. K tomu se dostaneme. Teď jde o to, že jste člověk, pověřený (byť třeba sám sebou) k jednání o tom, jak dál s internetovým marketingem vaší organizace.
Není podstatné, jak se jmenuje pozice, na které pracujete, ale "co děláte".
Baví nás to. Máme radost, když věci fungují. Rádi sdílíme zkušenosti.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.
Rádi bychom poprosili ty, komu připadnou informace uváděné v metodice užitečné nebo sporné či mají jiné zkušenosti či mohou doplnit chybějící zdroje, aby se ozvali. Rádi budeme spolupracovat na dalším zlepšování nebo propojíme naše stránky s vašimi.