Hledejte zájemce o spolupráci

Získáte jejich důvěru. Budete vědět, co potřebují. Postaráme se o to.

Proč

Časy se mění a lidé s nimi.

Zajímá mě to

Ptejte se! Odpovíme.

Efektivní akvizice - podpora rozvoje firmy

Základem úspěchu je znalost potřeb a způsobu myšlení budoucích zákazníků.

  1. Poznáte vaše ideální zákazníky.
  2. Zjistíme, na čem pracují a co potřebují.
  3. Naučíme vás dělat nabídky, které se nedají odmítnout.

Aktuálním nástrojem akvizice je internetový marketing

  • Nejdřív (jako u každé formy spolupráce) uděláme pořádek ve strategii. To se opravdu nedá obejít. A je to jeden z rozdílů oproti obvyklému přístupu. Nemůžeme pracovat na rozvoji, když neznáme záměry nebo představy a požadavky jsou nekonzistentní či nereálné. 
  • Nastavíme sledování trhu - zákazníků i konkurence. Podstatný krok k poznání zákazníků. Když to bude možné, s vámi nebo sami uděláme fyzický průzkum (rozhovory s těmi, o koho máte zájem) a později tuto aktivitu budeme opakovat tak často, jak to bude rozumné. Mimoto máme systém, který umí sledovat aktivity na internetu.
  • Máme k dispozici nástroje pro online průzkumy. Zapojíme je dle potřeby.
  • Najdeme vaše budoucí zákazníky. Pozor, nemusí být stejní, jako jsou ti stávající. 
  • Budeme s nimi komunikovat o tom, co skutečně potřebují.
  • Zjistíme, co mají společné a čím se liší. Jak jednat s každou dílčí skupinou.
  • Na tomto základě vybudujeme správu produktového a zákaznického portfolia, což znamená řízení životního cyklu produktů a zákazníků (samostatný produkt).
  • Rozběhneme či oživíme aktivní a/nebo pasívní akvizici - oslovování a získávání nových zákazníků.
  • Nebudeme to dělat za vás, ale s vámi a tím se to naučíte.

Každý musí stále hledat lepší obchodní partnery 

Jsou živnostníci (poskytující trvalé služby), kteří mají naplněnou kapacitu a pocit, že už nikoho dalšího nechtějí.

Má to pár háčků:

  • Zákaznické portfolio přirozeně degeneruje. Nejde jen o to, že občas někdo vypadne. Obvykle se rychle najde další. Horší je, že u stálých zákazníků není rozumné posouvat ceny o více než inflaci. Jenže co když se ceny "venku" ženou kamsi jinam?
  • Když si člověk zvykne, že zákazníky hledat nemusí, špatně se s tím začíná. Aneb to, že firma má vytížené kapacity a v podstatě žádné nové zákazníky nepotřebujete, je poměrně nebezpečná situace.
  • Je žádoucí využívat potenciál a snažit se o maximální efektivnost - kapacita by měla být naplněna natolik, aby to umožnilo přijetí nového perspektivnějšího zákazníka. Následně je potřeba znovu stanovený podíl kapacity uvolnit - zbavit se nejméně efektivních zákazníků, zvýšit produktivitu práce nebo zvážit rozšíření kapacity. Což lze udělat pouze v případě, kdy máte rozumný předpoklad jejího naplnění - a k tomu potřebujete řiditelnou akvizici.

Může být, že máte špatnou zkušenost.

  • Pořídili jste si web. Stálo to dost peněz a spoustu času. O nervech nemluvě.
  • Užitek nebyl vidět ani při nejlepší vůli.
  • Nechme stranou to, co bylo či nebylo správně nebo špatně. Dnes je dnes. Doba se mění. To, co platilo včera, neplatí dnes. S největší pravděpodobností to, co platí dnes, nebude platit zítra. To, že se jednou (či dvakrát) něco nepovedlo, neznamená, že není potřeba to zkoušet. 

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Chci kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.