Klíčová slova - základ internetového marketingu

Nestačí mít hezký web. Je potřeba nejdřív vědět, co lidé skutečně hledají.

Analýzou klíčových slov začínáme

  • Podstatou - a nedá se to obelstít - je pochopit zákazníky. Popsat, jak přemýšlejí, jak pracují, co potřebují. Konfrontovat to s tím, jak se to projevuje ve vyhledávání na internetu. 
  • Promluvíme se stávajícími, oslovíme potenciální. Využijeme zkušenosti.
  • Ověříme, jak postupují při hledání nového dodavatele.

Co zjistíme, zapracujeme do koncepce tvorby obsahu - společně určíme specifické výrazy pro jednotlivé skupiny návštěvníků. Pro každou dílčí potřebu každé skupiny zákazníků vznikne sada výrazů a odpovídající přistávací stránky. Budeme průběžně monitorovat jejich pořadí ve vyhledávačích s cílem průběžně výrazy i jejich váhu upravovat. Tím ověříme, jaké výrazy mají požadovaný účinek.

Výsledky ve vyhledávačích jsou jen první krok. Mnohem důležitější je, jestli návštěvníka, který se na naši stránku dostane, zaujmeme natolik, aby se rozhodl přečíst si obsah nebo přejít na odkázané navazující stránky. Přičemž hlavním cílem je, aby nám na sebe nechal kontakt.

Nejaktivnějšími hledajícími jsou obvykle studenti, kteří nebudou zákazníky. Proto se je snažíme odfiltrovat - jak pomocí přesně zacílených množin hledaných výrazů, tak podle chování na stránce (předpokládaných potřeb). S jistou pravděpodobností zjistíme, že jen málo z lidí, pracujících u vašich potenciálních zákazníků, bude hledat na webu právě to, co byste jim rádi nabídli. Proto bude potřeba získat jejich zájem jinde a jinak, než prostým sdělením, že umíte vyrábět třeba speciální nástroje.

Viz též

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Mám zájem o kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.