Web a CRM

Protože víte, co potřebujete.

Pokud se podaří přivést na váš web potenciálního zákazníka, je dobré udělat všechno proto, abychom s ním nenásilně udrželi kontakt. Proto je rozumné zabudovat do webu i podporu správy kontaktů - příležitostí, zákazníků a třeba i víc (to, čemu se obvykle říká "podpora řízení vztahů" - CRM).

  • Všechny nové kontakty musí být na jednom místě - bez ohledu na to, odkud pocházejí. Jediným vyhovujícím místem je databáze propojená s webem.
  • Je ovšem dobré mít tato data i v prostředí, ve kterém obchodníci běžně pracují (to je většinou klient elektronické pošty).
  • Ideální je mít to propojené.

Proč potřebujete CRM jako součást webu

  • Pokud máte nabídku např. zakázkových výrobků, tak zákazníci či zájemci mají minimálně svůj seznam přání (pomůcka pro snazší práci). V ideálním případě si zájemce či zákazník sám sestaví objednávku (konfigurátor), doplní podklady, nastaví čas a místo doručení atd.
  • Když jste půjčovna nebo firma, která dodává zařízení, ke kterým poskytuje servis, je téměř nezbytností mít rezervační systém či extranet, kde obě strany vidí co nejvíce informací - ať už o konfiguraci toho topení či rekuperace, o provedené údržbě a opravách.
  • Užitečné může být, když web umí informovat o tom, že se určený kontakt na předaný odkaz nepodíval v určité lhůtě nebo naopak že jej navštívil někdo neaktivní. Navíc je garance, že pro případné jednání jsou data k dispozici kdykoli a kdekoli - klidně v plavkách na pláži.

Web pomáhá nejen zákazníky získávat, ale také si je udržet

Viz též

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Chci kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.