Postavené na 30 letech zkušeností v marketingu a controllingu.
Návštěvník není zájemce. Zájemce není zákazník. Ale už jej něco zaujalo. Je potřeba jej oslovit a získat. Osobně. Pomůžeme, abyste i v tom byli úspěšní.
Do půl roku se rozhodnete, jestli je spolupráce přínosná. Do té doby nic neplatíte.
Ptejte se! Odpovíme.
Nestačí "mít" web. Je nutné ho přizpůsobovat chování návštěvníků. Nebude fungovat sám od sebe. Představuje to spoustu práce, na kterou je nutná poměrně vysoká marketingová kvalifikace.
Občas se setkáte s tím, jak vám někdo radí, že si máte web naklikat sami v některém úžasném nástroji. A potom se sami starat o to, aby vám přinášel užitek. Je to opravdu takto jednoduché? Kolik kapacity si můžete dovolit investovat do zjišťování, jak se ve vyhledávačích dostat na smysluplné pozice? Auta si taky nevyrábíte ani neopravujete sami.
Web musí vydělávat peníze. My víme jak toho dosáhnout.
Pokud se dostal do stavu "všechno špatně", tak je to chyba (vašeho) přístupu. Pokud jej nezměníte, ten další dopadne taky tak. To je velký problém. Ztráty, vznikající při agónii umírajícího webu, se nedají vyčíslit.
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.