Výběr článků

Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. Ale to se brzy změní.

Internetový marketing interně nebo outsourcing

Internetový marketing interně nebo outsourcing

23.07.2021 Petr Opletal Internet Marketing Web Outsourcing Zákazník Zaměstnanec Výkon Cena

Jak smysluplně zajistit online akvizici a komunikaci se zákazníky pro menší B2B firmy. Co je potřeba vědět předtím, než vynaložíte jedinou korunu či minutu času. V čem je zásadní rozdíl mezi zaměstnancem a externím poskytovatelem služby.

Internetový marketing interně nebo outsourcing
Ekonomická efektivnost internetové akvizice
Ekonomická efektivnost internetové akvizice

Ekonomická efektivnost internetové akvizice

25.01.2021 Petr Opletal Marketing Internet Web Controlling Zprostředkování Služba Vývoj Stálý zákazník

Příklad bariéry vstupu do odvětví. Výkon internetové akvizice vždy dle celopodnikových výsledků. Stálí zákazníci jsou kritický faktor úspěchu.

Poptávka webu - zadání a cena

Poptávka webu - zadání a cena

28.12.2020 Petr Opletal Web Internet Poptávka Nabídka Zadání Funkčnost Cena

Když zvažujete novou funkčnost, nemá smysl poptávat řešení, dokud nemáte jasno v tom, co potřebujete. Tím, že necháte nabízející hádat, co asi potřebujete, se nejspíš dostanete do situace, kdy si koupíte něco úplně jiného.

Poptávka webu - zadání a cena
Jak řídit internetový marketing
Jak řídit internetový marketing

Jak řídit internetový marketing

20.12.2020 Petr Opletal Internet Marketing Web Efektivnost Řízení Výkon Marketing Internetový marketing

Jak zajistit, aby byl IM ve vaší firmě efektivní. Jak měřit a řídit výkon webu, kampaní a všech ostatních aktivit na Internetu.

Co potřebujete pro dobrý web

Co potřebujete pro dobrý web

05.09.2020 Petr Opletal Marketing Web Internet Web Copywriting Jednoduchost Srozumitelnost Marketing Zákazník

Není to tak obtížné - stačí někdo šikovný, kdo se o něj bude starat. Dnes si nemůžete dovolit nechat web delší dobu ve stejném stavu. B2B web není (jednorázový) projekt, ale klíčový nástroj komunikace se zákazníky, zejména s budoucími zákazníky

Co potřebujete pro dobrý web

Setkejme se!

Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.

Chci vědět víc

Hledáme partnery, se kterými budeme růst.