Výběr článků

Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. Ale to se brzy změní.

Výzva k podání nabídek

Výzva k podání nabídek

17.03.2021 Petr Opletal Web Poptávka RFP Metodika

Zjistíte nebo vám někdo vnukne, že potřebujete nový firemní web. Když poptáte jeho tvorbu obvyklým způsobem, nejspíš dostanete spoustu obtížně vyhodnotitelných nabídek. Zvažte možnost dát si trošku víc práce s identifikací, co vlastně potřebujete. Pravděpodobně získáte mnohem víc, než očekáváte.

Výzva k podání nabídek
Jak má vypadat web
Jak má vypadat web

Jak má vypadat web

05.03.2021 Petr Opletal Marketing Web Zájem Návštěvník Zájemce Pochopení

Když promyslíte, co chcete od svého (firemního) webu a dospějete k závěru, že by to přece jen měli být zájemci o spolupráci, snadno určíme, co má na stránkách být.

Potřebujete web nebo výsledky?

Potřebujete web nebo výsledky?

27.02.2021 Petr Opletal Marketing Web Strategie Výkon Výsledky Efektivnost

Nepotřebujete web - ten sám o sobě k ničemu není, pokud nepřivádí nové zákazníky. Potřebujete trvalé zlepšování nebo alespoň udržení pozice na trhu. Vyšší efektivnost. Lepší zákazníky. Výkon.

Potřebujete web nebo výsledky?
Správa kampaní
Správa kampaní

Správa kampaní

06.02.2021 Petr Opletal Marketing Web Kampaň Výkon Správa Rozvoj Analýza

Co může znamenat "Poptávám údržbu a rozvoj PPC kampaní … je potřeba je udržovat a rozvíjet." Jak by měl fungovat internetový marketing / akvizice.

Firemní blog a důvěra zákazníků

Firemní blog a důvěra zákazníků

30.01.2021 Simon Adam Marketing Web Blog Aktuality Důvěra

Kdy na webu potřebujete pravidelně publikovat co je zajímavého. Proč by se to mělo dělat. Jak najít témata a kapacitu.

Firemní blog a důvěra zákazníků

Setkejme se!

Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.

Chci vědět víc

Hledáme partnery, se kterými budeme růst.