Ověření úrovně využití MS 365

Zjednodušte si život.

Zajímá mě to

Ozveme se.

Nic neplatíte

Záleží nám na tom, abyste si mohli bez obav ověřit, jak jste na tom. Nebudeme vám nic nutit. Sami vyhodnotíte, co potřebujete.
  1. Pokud nemáte inventuru IT, uděláme ji.
  2. Důkladně zmapujeme dostupné a využívané služby a jejich praktické využití.
  3. Navrheme, co je rozumné změnit.

Charakteristika akce

Primárním krokem je zjištění (a sjednocení chápání) současného stavu. Důkladně analyzujeme kritické části vašich IT, související s cloudovými službami (hardware, software, služby, správu uživatelů a práv, ... částečně se to překrývá s auditem IT).  Orientačně zmapujeme všechny činnosti uživatelů (viz též audit produktivity).

  • Pokud nemáte dokumentaci pro využívání IT a korektní předpoklady (tzn. popis nastavení kritických komponent a havarijní/auditní přístupy), tak jsme v jistém smyslu rovnou hotovi - nejsou podmínky pro korektní analýzu situace a návrh solidního řešení.
  • To neznamená, že pro vás nic neuděláme - zkusíme vše, co bude možné, abychom tuto zásadní chybu napravili, ale v jistém smyslu bude bezprostřední doporučení vyžádání korekce ze strany poskytovatele služeb správy IT nebo jeho výměna.
  • K čemu se dostaneme, to dle možností prověříme.
  • Protože "rekonstrukce" IT do "spravovatelného stavu" není audit.

Pokud máme přiměřené informace (který zahrnuje i činnosti uživatelů - to jsou především typické komunikační interakce, ad-hoc postupy, nástroje ~ např. výtvory lidové tvořivosti v Excel-u):

  • Pro každou službu/funkčnost, kterou využíváte nebo máte možnost využívat, sestavíme dle uživatelů či jejich skupin srovnávací tabulku co je možné a co (na jaké úrovni) funguje + pár slov k možnostem zlepšení.
  • Současně (dle domluvy konkrétně či anonymně) identifikujeme potřeby rozvoje dovedností uživatelů.

Podle situace a zájmu budou součástí doporučení i komplexnější změny.

Jak probíhá audit využití MS365

Hledáme především zjevně archaické či nevhodné postupy.

  • Posílání příloh místo sdílení dokumentů.
  • Nevhodné praktiky při vyřizování elektronické komunikace.
  • Využívání nesprávných nástrojů.
  • Nežádoucí postupy při organizaci schůzek.
  • Chaos ve správě kontaktů.
  • Nevyužívání např. kalendářů pro řízení využití kapacit.

Až do toho okamžiku, kdy si objednáte školení, doplnění funkčnosti či rozvoj využití služby, nic neplatíte - celá analýza a komplexní soubor doporučení je zdarma.

Práce s informacemi

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Mám zájem o kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.