Výběr článků

Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit formát, filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. To se možná nikdy nezmění... nebo až se někdo ozve se zpětnou vazbou.

Jak má vypadat web

Jak má vypadat web

05.03.2021 Petr Opletal Marketing Web Zájem Návštěvník Zájemce Pochopení

Když promyslíte, co chcete od svého (firemního) webu a dospějete k závěru, že by to přece jen měli být zájemci o spolupráci, snadno určíme, co má na stránkách být.

Jak má vypadat web
Potřebujete web nebo výsledky?
Potřebujete web nebo výsledky?

Potřebujete web nebo výsledky?

27.02.2021 Petr Opletal Marketing Web Strategie Výkon Výsledky Efektivnost

Nepotřebujete web - ten sám o sobě k ničemu není, pokud nepřivádí nové zákazníky. Potřebujete trvalé zlepšování nebo alespoň udržení pozice na trhu. Vyšší efektivnost. Lepší zákazníky. Výkon.

Správa kampaní

Správa kampaní

06.02.2021 Petr Opletal Marketing Web Kampaň Výkon Správa Rozvoj Analýza

Co může znamenat "Poptávám údržbu a rozvoj PPC kampaní … je potřeba je udržovat a rozvíjet." Jak by měl fungovat internetový marketing / akvizice.

Správa kampaní
Firemní blog a důvěra zákazníků
Firemní blog a důvěra zákazníků

Firemní blog a důvěra zákazníků

30.01.2021 Simon Adam Marketing Web Blog Aktuality Důvěra

Kdy na webu potřebujete pravidelně zveřejňovat něco zajímavého. Proč by se to mělo dělat. Jak najít témata a kapacitu.

Ekonomická efektivnost internetové akvizice

Ekonomická efektivnost internetové akvizice

25.01.2021 Petr Opletal Marketing Internet Web Controlling Zprostředkování Služba Vývoj Stálý zákazník

Příklad bariéry vstupu do odvětví. Výkon internetové akvizice vždy dle celopodnikových výsledků. Stálí zákazníci jsou kritický faktor úspěchu.

Ekonomická efektivnost internetové akvizice

Setkejme se!

Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.

Chci vědět víc

Hledáme partnery, se kterými budeme růst.