Výběr článků

Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. Ale to se brzy změní.

Marketing účetní firmy 2022

Marketing účetní firmy 2022

17.11.2021 Petr Opletal Marketing Účetní Akvizice CRM Digitalizace

Žádný marketing jste nikdy nepotřebovali? Proč by to dnes mělo být jinak? Opravdu nemáte zájem o nové (lepší) klienty? Předpokládejme, že máte. Potom je potřeba začít tím, co a proč o nich musíte vědět. Čím zaujmout. Jak využít příležitostí, které se současnými změnami otevírají.

Marketing účetní firmy 2022
Poptavám web nebo e-shop
Poptavám web nebo e-shop

Co ve skutečnosti potřebujete…

15.11.2021 Petr Opletal Marketing Web Poptávka E-Shop Vytvořit Provozovat

…když poptáváte web nebo e-shop. 20 let provozujete kadeřnictví či masážní salon nebo malý obchod se zdravou výživou. Změny v posledních 2 letech si vynucují intenzívnější využití internetu.

Internetový marketing pro účetní firmu

Internetový marketing pro účetní firmu

14.11.2021 Petr Opletal Web Marketing Zákazník Web Účetnictví Kampaň Reklama

Účetní firmy zatím nemusely hledat zákazníky. Přicházeli sami. To se nejspíš změní.

Internetový marketing pro účetní firmu
Systém pro správu podnětů
Systém pro správu podnětů

Systém pro správu podnětů

13.11.2021 Petr Opletal Management Záměr Námět Požadavek Podnět Zdroje Plán Rozvoj

Pro smysluplné řízení rozvojových aktivit (nikoli provozních činností) je potřeba mít katalog záměrů, ve kterém lze organizovat identifikované požadavky, náměty, záměry a probíhající změny tak, aby na sebe navazovaly a nekonkurovaly si.

SMART princip

SMART - úkoly nebo cíle

01.11.2021 Petr Opletal Management MBO

Doporučení, aby se při dohodě o tom, co se má dělat, postupovalo hodně jednoznačně, bylo formulováno akronymem S.M.A.R.T. Naneštěstí pro něj je natolik skvělý, že si ho vypůjčuje každý bez ohledu na to, jestli to dává smysl. Vysvětleme si, co to znamená a ptejme se, k čemu je to určeno.

SMART princip

Setkejme se!

Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.

Chci vědět víc

Hledáme partnery, se kterými budeme růst.