Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit formát, filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. To se možná nikdy nezmění... nebo až se někdo ozve se zpětnou vazbou.
17.03.2021 Petr Opletal Web Poptávka RFP Metodika
Zjistíte nebo vám někdo vnukne, že potřebujete nový firemní web. Když poptáte jeho tvorbu obvyklým způsobem, nejspíš dostanete spoustu obtížně vyhodnotitelných blábolů. Zvažte možnost dát si trošku víc práce s identifikací, co vlastně potřebujete. Můžete získat mnohem víc, než předpokládáte.
05.03.2021 Petr Opletal Marketing Web Zájem Návštěvník Zájemce Pochopení
Když promyslíte, co chcete od svého (firemního) webu a dospějete k závěru, že by to přece jen měli být zájemci o spolupráci, snadno určíme, co má na stránkách být.
01.03.2021 Petr Opletal Marketing Strategie Marketing Obchod
Potřeby zákazníků, ekonomická efektivnost produktů, řízení výkonu obchodniků. Smysl marketingu a vztah marketingu a obchodu. Proč vytvářet a jak použít marketingovou strategii.
01.03.2021 Petr Opletal Marketing Internetový marketing Web Akvizice
Pokud máte web proto, aby přinášel užitek, musíte se o něj starat. Musíte reagovat na to, jak se při jeho návštěvě chovají vaši potenciální zákazníci. Je potřeba měřit jeho výkon a snažit se najít optimální poměr mezi úsilím nutným pro udržení či zvyšování jeho účinnosti a jeho přínosem.
Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.
Hledáme partnery, se kterými budeme růst.