Výběr článků

Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit formát, filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. To se možná nikdy nezmění... nebo až se někdo ozve se zpětnou vazbou.

Product managment

01.10.2020 Petr Opletal Strategie Marketing Product management

Abyste dokázali rozpoznat nadcházející změnu, musíte odložit své vlastní hledisko a přijmout perspektivu svých zákazníků. Dívejte se je­jich očima, žijte jejich život. Nedívejte se na ně jen z hlediska svých po­třeb dosahovat stále vyšších příjmů. Snažte se porozumět jejich nevy­sloveným a nesplněným potřebám; zjistěte, jaké problémy je trápí, bez ohledu na to, zda souvisejí nebo nesouvisejí s tím, co prodáváte.

Podniková strategie a BSC
Podniková strategie a BSC

Podniková strategie a BSC

01.10.2020 Petr Opletal Strategie BSC Controlling

Jak budovat strategický systém řízení a nenechat se ošálit módními rádobykoncepcemi.

Paretovo pravidlo

Pareto - 80/20 nebo 20/80?

17.09.2020 Petr Opletal Management Pareto Úsilí Užitek

Na jednom webu se píše: "20% úsilí dává 80% výsledku a zbývajících 80% úsilí - pouze 20% výsledku". Což je formálně pravda, zejména pokud považujeme slovo "zbývající" za bezvýznamné. Pokud to slovo bezvýznamné není, měli bychom zjistit, jak to je v praxi.

Paretovo pravidlo
Dobrý web
Dobrý web

Co potřebujete pro dobrý web

05.09.2020 Petr Opletal Marketing Web Internet Web Copywriting Jednoduchost Srozumitelnost Marketing Zákazník

Není to tak obtížné - stačí někdo šikovný, kdo se o něj bude starat. Dnes si nemůžete dovolit nechat web delší dobu ve stejném stavu. B2B web není (jednorázový) projekt, ale klíčový nástroj komunikace se zákazníky, zejména s budoucími zákazníky

Jaké funkce má mít B2B web

Jaké funkce má mít B2B web

02.09.2020 Petr Opletal Marketing Internetový marketing Web Akvizice

Čím zaujmout potenciálního zákazníka. Co skutečně potřebujete. Proč je méně více. Nepotřebujete stránky, na které nikdo nechodí. Na každé stránce musí být výzva k akci.

Jaké funkce má mít B2B web

Setkejme se!

Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.

Chci vědět víc

Hledáme partnery, se kterými budeme růst.