Výběr článků

Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit formát, filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. To se možná nikdy nezmění... nebo až se někdo ozve se zpětnou vazbou.

Firemní web

Úspěšný firemní web

10.10.2020 Petr Opletal Marketing Internetový marketing Web Akvizice

Když si do firmy pořídíte výrobní technologii, tak se snažíte maximalizovat užitek. Trvale. Jak je na tom váš firemní web?

Firemní web
Proč i malá firma potřebuje marketing
Proč i malá firma potřebuje marketing

Proč i malá firma potřebuje marketing

04.10.2020 Petr Opletal Marketing Strategie Konzultant Marketing Zkušenosti

Protože zákazníci a jejich potřeby a očekávání se stále mění. Je nutno s těmito informacemi pracovat a systematicky zlepšovat interní procesy a zejména komunikaci nejen se stávajícími, ale především potenciálními zákazníky. Je potřeba průběžně inovovat akvizici - po dobré úvaze ověřovat a případně měnit techniky, postupy, argumentaci. Je dobré vědět, co by se mohlo stát, když to dělat nebudeme.

Product managment

01.10.2020 Petr Opletal Strategie Marketing Product management

Abyste dokázali rozpoznat nadcházející změnu, musíte odložit své vlastní hledisko a přijmout perspektivu svých zákazníků. Dívejte se je­jich očima, žijte jejich život. Nedívejte se na ně jen z hlediska svých po­třeb dosahovat stále vyšších příjmů. Snažte se porozumět jejich nevy­sloveným a nesplněným potřebám; zjistěte, jaké problémy je trápí, bez ohledu na to, zda souvisejí nebo nesouvisejí s tím, co prodáváte.

Podniková strategie a BSC
Podniková strategie a BSC

Podniková strategie a BSC

01.10.2020 Petr Opletal Strategie BSC Controlling

Jak budovat strategický systém řízení a nenechat se ošálit módními rádobykoncepcemi.

Paretovo pravidlo

Pareto - 80/20 nebo 20/80?

17.09.2020 Petr Opletal Management Pareto Úsilí Užitek

Na jednom webu se píše: "20% úsilí dává 80% výsledku a zbývajících 80% úsilí - pouze 20% výsledku". Což je formálně pravda, zejména pokud považujeme slovo "zbývající" za bezvýznamné. Pokud to slovo bezvýznamné není, měli bychom zjistit, jak to je v praxi.

Paretovo pravidlo

Setkejme se!

Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.

Chci vědět víc

Hledáme partnery, se kterými budeme růst.