Produkty a zákazníci jsou dvě strany jedné mince. Jedno bez druhého neexistuje.
To je příšerný buzzword. Co si pod tímto pojmem běžný člověk představí? Schválně zkuste zapátrat, jak to funguje u vás ve firmě. Možná se budete divit.
Současně je to naprosto kritický proces a kompetence (dovednost | způsobilost). Záleží na oboru a podmínkách. Velmi individuální. Neoddělitelně propojené se systematickou analýzou současných i potenciálních potřeb zákazníků, oborových poznatků a technologií, chováním konkurence, investiční i personální strategií.
Jak by to v lepším případě mohlo vypadat (uvedeme příklady, neexistuje "standard", pojetí se může významně lišit):
Při realizaci nalezených opatření se průběžně aktualizuje jejich očekávaná účinnost. Pokud poklesne pod stanovený limit, daná instance se ukončí a spustí se nová (silně zjednodušeno).
Baví nás to. Máme radost, když věci fungují. Rádi sdílíme zkušenosti.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.